تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819809223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف رسیدگی به اتهامات ایهود باراک درخصوص افشای برنامه حمله به تأسیسات هسته ای ایران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دادستان کل رژیم صهیونیستی از توقف تحقیقات درخصوص افشای برنامه این رژیم برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران خبر داد.
به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از جروزالم پست، "یهودا وینستین،" دادستان کل رژیم صهیونیستی انجام تحقیقات در خصوص مدارک فاش شده مبنی بر حمله این رژیم به تأسیسات هسته ای ایران را غیرضروری دانست. 
وینستین اعلام کرد نوار صوتی حامل اطلاعات فاش شده، پیش از پخش شدن از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نیروهای نظامی این رژیم تحویل داده شده و مجوز انتشار را دریافت کرده است. در نتیجه دلیلی برای باز کردن یک پرونده جنایی علیه "ایهود باراک،" نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد.
چندی پیش یک نوار صوتی منتشر شد که در آن ایهود باراک در مصاحبه با نویسنده های زندگینامه خود از لغو شدن برنامه های این رژیم برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران خبر داد.
در این نوار صوتی که از شبکه 2 پخش شد، باراک می گوید زمانیکه وی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود برنامه ای برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران مطرح شد که با مخالفت برخی از اعضای کابینه روبرو و لغو شد.
باراک همچنین اعلام کرد که این برنامه در سال های 2009 و 2010 از سوی خودش و "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس پیشنهاد و ... [ مشاهده متن کامل خبر در باشگاه خبرنگاران ]

چهارشنبه ، ۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن