تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح سلامت دهان و دندان در مدارس ابتدایی دلیجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش دلیجان به پانا خبر داد: آغاز طرح سلامت دهان و دندان در مدارس ابتدایی دلیجان کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش دلیجان از آغاز اجرای طرح سلامت دهان و دندان در مدارس ابتدایی دلیجان خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ دي ساعت 11:21

خبرگزاری پانا+آغاز طرح سلامت دهان و دندان در مدارس ابتدایی دلیجان

حسین سعیدیان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، گفت : طرح کشوری فلوراید تراپی مورد توافق وزرای آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بیش از 2800 نفر از دانش آموز مقطع ابتدایی دلیجان در این طرح فلوراید تراپی می شوند.
کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش دلیجان افزود: این طرح با هدف ارتقای سلامت دهان و دندان و پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان ابتدایی تا 14 سال سن انجام می شود.
سعیدیان بیان کرد: طرح فلوراید تراپی باید هر شش ماه یکبار انجام شود که مرحله نخست این طرح از امروز در دبستان عصمت آغاز شده است و مرحله بعدی اردیبهشت ماه سال 95 اجرا خواهد شد.
وی ابراز داشت: فلوراید تراپی باعث استحکام دندان ها می شود و دانش آموزان در این طرح آموزش های لازم در خصوص نگهداری از دندان های خود را فرا می گیرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن