تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819525953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه تویسرکان: بصیرت مردم، 9 دی را به یوم الله تبدیل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تویسرکان- ایرنا- امام جمعه تویسرکان گفت: بصیرت دینی و سیاسی مردم در نهم دی ماه سال 88، این روز را پس از تحرکات فتنه گران به یوم الله تبدیل کرد.
حجت الاسلام مرتضی موحدی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حرکت در مسیر دفاع از حقیقت و بیزاری از باطل می تواند به ایام و روزهای مختلف سال اعتبار ببخشد همانگونه که خروش مقدس مردم ایران در نهم دیماه سال 88 در دفاع از آرمان های انقلاب، تاریخ ساز شد.
وی بیان کرد: یوم الله نهم دی با ارزش ها، مبانی و مفاهیمی که در خود دارد به عنوان نقشه راه دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام عمل می کند و کشور را در برابر فتنه جویی های آینده هوشیار و مصون نگه می دارد.
امام جمعه تویسرکان خروش ولایتمدارانه و پر شور و شعور نهم دیماه را یک حرکت عظیم و در عین حال خود جوش مردمی توصیف کرد و افزود: یکی از ویژگی های ملت هوشمند و بیدار ایران، حضور خود جوش در بزنگاه هایی است که نظام و آرمان های آن به حمایت و پشتوانه مردمی نیاز دارد.
وی اظهار کرد: حمایت مقتدرانه و آگاهانه ملت بزرگ ایران از نظام اسلامی، مقدسات دینی و ولایت فقیه در حماسه نهم دیماه موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان ملت و نظام اسلامی ایران شد و نشان داد که فتنه انگیزی و توطئه گری در این مملکت مورد خشم و غضب قرار می گیرد.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

چهارشنبه ، ۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن