تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819977865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«کلید» مسکن در اصفهان گم شد/ توپ سرگردان مشکلات بر فرازِ زمین های نیمه کاره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: جلسات بسیاری در سال های اخیر برای رفع مشکلات مسکن به ویژه انبوه سازان برگزار و صحبت های زیادی هم انجام شده است؛ اما همواره مسئولان توپ مشکلات را به یکدیگر پاس می دهند اما سؤال اصلی اینجاست که دولت یا شهرداری کدام باید مشکلات مسکن را حل کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، چهارمین سال رکود بازار مسکن هم در حال سپری شدن است اما هنوز خبری از خریدوفروش نیست و مردم در بازار سرد مسکن سردرگم به آینده امیدوارند. البته سؤال اینجاست که چرا وقتی مصالح ساخت مسکن داخلی است مردم چشم به توافقات خارجی دارند و با بازار قهر کرده اند.
در این میان نیز انبوه سازانی هستند که برای ساخت یک واحد ساختمانی باید از تونل وحشت 52 قید قانون عبور کنند که این سخت گیری در قوانین سبب شده آن ها هم دل به کار ندهند و چشم امید دارند تا با آسوده تر شدن قوانین راه ساخت مسکن برای آن ها باز شود تا بتوانند با شروع دوباره به ساخت وساز، زنجیر را از پای رکود مسکن باز کنند.
شهرداری پاسخگوی ریل قطار مسکن در شهر نیست
رئیس هیئت مدیره انبوه سازان با دلی پر از مسئولان شهری اظهار داشت: برگزاری جلسات متعدد نهاد ها با انبوه سازان مشکلات آن ها را رفع نمی کند و متأسفانه شهرداری پاسخگوی ریل قطار ساخت مسکن نیست و در بیش از 50 درصد موارد همکاری لازم را با مسکن سازان ندارد و بدانند تنها مشکل انبوه سازان پروانه ساخت نیست.
مهدی جعفر پیشه گفت: باید دانست که مشکل ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

چهارشنبه ، ۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن