تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اصلاندوز+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: با حضور اقشار مختلف مردم مراسم میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ارس تبا ر، حجت الاسلام والمسلمین "عطیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت به تشریح زندگانی حضرت پیامبراعظم (ص) و امام جعفرصادق (ع) اشاره کرد و گفت:حضرت پیامبر(ص)الگوی جامع و کامل اخلاق در جامعه است که همه جهان شیفته اخلاق و رفتار آن حضرت است.
وی افزود:اگر دنبال سعادتمندی و رستگاری هستیم باید خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن حضرت را که بهترین سبک زندگی برای انسان است سرلوحه اعمال خود قراردهیم.
امام جمعه اصلاندوز ، با تاکید بر اخلاق و رفتار پیامبر (ص)به آثار اخروی و دنیوی اخلاق در انسان اشاره کرد و حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) را بهترین الگو برای جهانیان دانست.
حجت الاسلام اسدزاده گفت:زندگى رسول اکرم(ص) سرشار از فضایل انسانى و صفات پسندیده و سیر و سلوکى پایدار بود که عظمت و بزرگى و اصالت و خُلق و خوى پسندیده از آن نمودار بود.
وی همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت امام صادق (ع) به فضایل اخلاقی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست پیامها و روایات ائمه اطهار (ع) را مورد الگو و سرمشق خود قرار دهند.
امام ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اصلاندوز+عکس



مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اصلاندوز+عکس



مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اصلاندوز+عکس



مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اصلاندوز+عکس



مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در اصلاندوز+عکس






سه شنبه ، ۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن