تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدواریم بانک شدن موسسه عسکریه در سال آینده عملی شود


واضح آرشیو وب فارسی:داغ نیوز: مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه گفت: امیدواریم پروسه بانک شدن این موسسه با طی کردن روال قانونی در سال آینده عملی شود.
به گزارش شفا آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین حاج سید امین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه اظهار امیدواری کرد موسسه عسکریه در سال آینده بانک شود.
عسکریه ۶۶۰ میلیارد تومانی می شود
وی درباره سرمایه این موسسه اظهار داشت: بانک مرکزی با افزایش سرمایه موسسه عسکریه موافقت کرده و قرار است سرمایه این مجموعه از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۶۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.
مدیرعامل موسسه عسکریه افزود: در حال رایزنی با سازمان محترم بورس و اوراق بهادار هستیم تا بتوانیم راه تبدیل شدن به بانک را در مجموعه عسکریه هموار کنیم.
وی تصریح کرد: برای تبدیل شدن و ارتقای یک موسسه اعتباری، سرمایه بانک حداقل باید ۴۰۰ میلیارد تومان باشد که ما از این مبلغ فراتر خواهیم رفت.
جوادی ادامه داد: امیدواریم مسئولان بانک مرکزی با دلسوزی و نگرش مثبت که دارند، اطمینان داریم که با این درخواست موافقت خواهند کرد.
افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و سود انباشه است
مدیر عامل موسسه عسکریه افزود: افزایش سرمایه ... [ مشاهده متن کامل خبر در داغ نیوز ]

سه شنبه ، ۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: داغ نیوز]
[مشاهده در: www.daghnewz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن