تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803792418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر گزاری فارس - قادرمرزی در نطق میان‌دستور: دولت مشکلات معیشتی مردم را رفع کند/ ضرورت رسیدگی به مسائل کشاورزان قروه و دهگلان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قادرمرزی در نطق میان‌دستور:
دولت مشکلات معیشتی مردم را رفع کند/ ضرورت رسیدگی به مسائل کشاورزان قروه و دهگلان
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم گفت: دولت و وزارت جهاد کشاورزی باید سریعاً مشکلات کشاورزان شهرستان‌های قروه و دهگلان را حل کند.

خبرگزاری فارس: دولت مشکلات معیشتی مردم را رفع کند/ ضرورت رسیدگی به مسائل کشاورزان قروه و دهگلان



به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، حامد قادرمرزی در نشست علنی امروز (دوشنبه 7 دی) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود با آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت به تمامی مسلمانان و تمامی عاشقان خدای یکتا و صلح و امنیت گفت: مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان نگین وحدت ایرانیان هستند.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) افزود: امیدوارم سال 2016 سال حاکمیت صلح و عقلانیت و همچنین دوری از جنگ و خونریزی باشد، هفته وحدت را امام خمینی (ره) نامگذاری کردند و به فرموده آیت‌الله مهدوی کنی وحدت اعتقاد به مشترکات است و الحمدلله در کشور ما وحدت و انسجام بین مذاهب وجود دارد.
قادرمرزی افزود: به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری کشور ما دارای امنیت بی‌نظیر است و همه مسئولان کشور امروز باید وحدتشان برای رفع مشکلاتی مانند بیکاری، رکود، زیست محیطی، اعتیاد و بی‌رونقی اقتصاد باشد و امروز با وحدت و همدلی مسئولان و مردم باید نابرابری‌های و تبعیض‌های اقتصادی باید رفع شود و فاصله طبقاتی کاهش یابد و انشاالله این موضوعات در برنامه ششم توسعه عملیاتی خواهد شد.
وی گفت: از تلاش‌های رئیس جمهور و دولت برای رفع مشکل هسته‌ای و رفع تحریم‌ها، تقدیر و تشکر می‌کنم، اما لازم است درخصوص مسائل اقتصادی تذکر دهم و باید توجه کرد بسیاری از مردم در استان‌های محرومی مانند کردستان، مشکلات معیشتی دارند و در فقر مطلق به سر می‌برند.
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در شهرستان‌های قروه و دهگلان مردمانی هستند که درآمدی به جز یارانه‌ ندارند، تصریح کرد: برخی خانواده‌ها توان خرید نان روزانه را نیز ندارند و به نانوایی‌های محل سکونتشان بدهکار هستند، البته کاهش نرخ تورم دستاورد بزرگی برای دولت است، اما تورم صفر درصدی برای بیکاران و فقیران نیز سودی ندارد، بنابراین برای رفع فقر باید تدبیر کرد.
قادرمرزی افزود: با وجودی که بارها به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داده‌ام، اما رسیدگی لازم انجام نشده است، بنابراین آقای رئیس جمهور از شما درخواست می‌کنم درخصوص مسائلی مانند مشکلات سیب‌زمینی کاران قروه و دهگلان، عدم اجرای تعهد بیمه‌های بخش کشاورزی رسیدگی‌های لازم را انجام دهید.
وی گفت: ضروری است بیمه زنان خانه‌دار عملیاتی شود و براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی کارکنان قراردادی مخصوصاً در استان کردستان به پیمانی تبدیل وضعیت شوند. همچنین به مشکل فشارها درخصوص اخذ مالیات به کاسبان و فعالان اقتصادی رسیدگی شود.
قادرمرزی ادامه داد: به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنم نسبت به تعیین تکلیف مربیان پیش‌دبستانی،‌ حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی اقدام کند و وزیر نیرو نسبت به تکمیل سامانه انتقال آب از سدهای حوزه انتخابیه‌ام اقدامات لازم را انجام دهد. البته نسبت به کارهای انجام شده تقدیر لازم را از مسئولان مربوطه دارم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر تدریس رشته زبان و ادبیات کردی در دانشگاه کردستان از دولت تشکر می‌کنم و با توجه به سفر فردای وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان‌های قروه و دهگلان برای کلنگ‌زنی پروژه لاستیک کردستان و کارخانه تولید شمش طلا در شهرستان قروه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است، تقدیر و تشکر می‌کنم. انتهای پیام/

http://fna.ir/IPETZD





94/10/07 - 12:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن