تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804056355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه شاد و مفرح بچه های مردم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ویژه برنامه شاد و مفرح "بچه های مردم
کد خبر: ۵۵۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ - 28 December 2015


به مناسبت شب میلاد پیامبر رحمت (ص)و امام صادق (ع) شاعد برنامه ایی شاد و مفرح خواهید بود.اخلاق نیک، رفتار پسندیده در برخورد با دیگران و البته کار گروهی،وحدت و رسیدن به یک اتفاق نظر با یک هدف مشترک موضوع این هفته برنامه بچه های مردم است .

به گزارش تابناک اجتماعی، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان هنری برنامه ‌بچه های مردم گفت ‌‌: امروز سعی بر این داریم برنامه مفرح و شاد را با حضور مهمانان مختلف داشته باشیم.
با توجه به مقارن شدن این هفته برنامه "بچه های مردم "با میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)در نظر داریم با مخاطبان نوجوان برنامه مان از اخلاق خوب ، ,رفتار پسندیده و سفارش شده از سوی پیامبر مهربانی ها ، برخورد های صبورانه و احترام به بزرگتر ها و کوچکتر ها در کنار کار گروهی ، کار تیمی ، اتفاق نظر و وحدت در رسیدن به اهداف مشترک صحبت کنیم .

مجتبی احمدی افزود :سن نوجوانی سن پرخاشگری های در لحظه و از کوره در رفتن ها به دلیل کم صبری است در این هفته با مخاطبانمان از ویژگی های خلق و خوی حسنه موثر در پیشرفت زندگی می گوییم.

با توجه به اینکه کار گروهی ، کار تیمی ، رسیدن به همبستگی و یکی شدن برای رسیدن به هدفی مشترک یکی از نکات مهم و مقولات اساسی در جامعه ,به خصوص نیروهای نوجوان و جوان اجتماع است در نظر داریم با مخاطبان خاص برنامه مان که نوجوانان هستند در این باب صحبت کنیم.

 کنار گذاشتن نگاه سلیقه ای ، گذشت کردن از خواسته های شخصی و حس همدلی برای رسیدن به یک آرمان شهر از نکاتی هست که در این هفته سرلوحه برنامه "بچه های مردم" خواهد بود
احمدی در ادامه گفت: طبق معمول هر هفته در این هفته نیز برنامه از آیتم های مختلف از جمله نمایش ، مهمان ویژه ، آیتم های طنز ، گفت و گوی ویژه ، گزارش مردمی ، حضور کارشناس و جامعه شناس ، روانشناسان اجتماعی حوزه نوجوان و...تشکیل خواهد شد و در نظر داریم با توجه به فضای شاد این هفته ، برنامه نیز از فضای مفرح و شاد برخوردار باشد.

در روز اول این هفته صادق ورمزیار بازیکن خوش اخلاق و پیشکسوت استقلال که این روزها در کسوت مربیگری فعال است مهمان عبداله روا بود و از رفتار های خوب و گذشت کردن در محیط های ورزشی و... صحبت کرد.

 محیا اسناوندی روز گذشته میزبان خاله نرگس (آزاده آل ایوب)  و  از دنیای مهربان کودکان, احترام در دنیای کودکی و البته وحدت و همدلی در این دوره سنی صحبت کردند .
کماکان هفته وحدت و اخلاق نیک موضوع محوری برنامه ما با نوجوانان خواهد بود.
 
احمدی گفت: ما در این هفته با حضور چهر ه های مختلف هنری ، ورزشی و نوجوانان موفق در کار گروهی در پی جا انداختن موضوع وحدت با توجه به مناسبت ویژه این هفته خواهیم بود .
برنامه "بچه های مردم" هر روز به جز روزهای پنج شنبه و جمعه والبته سه شنبه این هفته  حوالی ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن میرود.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن