تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806956013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر گزاری فارس - فرماندار جیرفت: کلیدواژه انتخابات قانون است / مجموعه برگزارکننده انتخابات بی‌طرف هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار جیرفت:
کلیدواژه انتخابات قانون است / مجموعه برگزارکننده انتخابات بی‌طرف هستند
فرماندار شهرستان جیرفت گفت: مردم بدانند که مجموعه برگزارکننده انتخابات بی‌طرف هستند و انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به این مجموعه اعتماد کنند.

خبرگزاری فارس: کلیدواژه انتخابات قانون است / مجموعه برگزارکننده انتخابات بی‌طرف هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش شامگاه یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی این شهرستان اظهار داشت: مردم همیشه در تمام صحنه‌های نمره خوبی را کسب کرده‌اند و مشارکت خوبی را در انتخابات به یادگار گذاشته‌اند. وی بیان داشت: باید قدردان این مردم باشیم و آنچه مهم است برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

فرماندار جیرفت افزود: مردم بدانند که مجموعه برگزارکننده انتخابات بی‌طرف هستند و انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به این مجموعه اعتماد کنند. وی ابراز داشت: رسالت ما این است که در صیانت از حقوق کاندیداها و مردم تلاش کنیم و مجموعه دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان جیرفت پالایش شده‌اند تا انتخابات سالم برگزار شود.

امینی‌روش تصریح کرد: با انتخابات سالم زمینه یأس دشمنان فراهم خواهد شد و باید به صورت هوشیار و فعال این انتخابات را برگزار کنیم و بر نگاه سیاسی و حزبی غلبه کنیم. وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در دوران انتخابات آرامش را در فضای شهرستان فراهم کنند تا تدابیر تمام دستگاه‌ها این انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شود. فرماندار جیرفت بیان داشت: هیأت نظارت هیچ هدفی را جز برگزاری انتخابات سالم ندارد و همچنین اعضای هیأت‌های اجرایی شهرستان مشخص شده‌اند.

وی ابراز داشت: کلیدواژه انتخابات قانون است و اعضای هیئت اجرایی شهرستان و بخش‌ها مشخص شده‌اند و دبیرخانه ستاد انتخابات را تشکیل داده‌ایم و دستورالعمل مربوط به انتخابات صادر شده و کمیته پشتیبانی، فناوری و ... تشکیل شده است و به دنبال این هستیم که انتخابات سالمی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود. امینی‌روش ابراز داشت: هیئت اجرایی در شهرستان‌های کهنوج، عنبرآباد و چهار شهرستان جنوبی تشکیل شده است. وی افزود: مکان‌های شعب اخذ رأی مشخص شده‌اند و از داوطلبان در حوزه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد ثبت‌نام کرده‌ایم و 9 نفر برای نمایندگی در این حوزه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه برگزاری انتخابات در برخی از مکان‌ها به صورت رایانه‌ای است، خاطرنشان کرد: در شهرستان جیرفت تعداد شعب اخذ رأی 126 شعبه است و در بخش اسماعیلی جیرفت 34 و در بخش جبالبارز 21 و ساردوئیه 24  که در مجموع در شهرستان جیرفت 205 شعبه اخذ رأی داریم که در مجموع در دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد 273 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است و در پای صندوق‌های اخذ رأی از افراد مومن و متدین استفاده خواهیم کرد. وی تصریح کرد: از هیئت نظارت درخواست داریم در صورت امکان نظارت را سخت‌تر در نظر بگیرند و هر چه نظارت جدی‌تر و محکم‌تر باشد، انتخابات سالم‌تری خواهیم داشت.

امینی‌روش اظهار داشت: نقش اساسی امام جمعه در جامعه می‌تواند، نقش کلیدی در زمینه برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات باشد که بتوانیم از نقطه نظرات و رهنمودهای امام جمعه استفاده کنیم و با سایت‌ها و خانه مطبوعات نشست‌هایی در زمینه برگزاری انتخابات خواهیم داشت. انتهای پیام/80031/ر40/

http://fna.ir/MDEZ72





94/10/07 - 01:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن