تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821084559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقام از چلسي راه فرار فان خال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتقام از چلسي راه فرار فان خال
هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس امشب و در فاصله دو روز پس از مسابقات هفته هجدهم آغاز مي‌شود. البته در جزيره همه تيم‌ها حرفه‌اي هستند و هيچ سرمربي‌اي به خود اجازه نمي‌دهد از فشردگي شديد بازي‌ها، آن هم در تعطيلات سال نو ميلادي انتقاد كند.
نویسنده : شیوا نوروزی 


هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس امشب و در فاصله دو روز پس از مسابقات هفته هجدهم آغاز مي‌شود. البته در جزيره همه تيم‌ها حرفه‌اي هستند و هيچ سرمربي‌اي به خود اجازه نمي‌دهد از فشردگي شديد بازي‌ها، آن هم در تعطيلات سال نو ميلادي انتقاد كند. حساس‌ترين ديدار امشب را منچستر يونايتد بحران‌زده و چلسي برگزار مي‌كنند.
  
آژير قرمز در اولدترافورد
شياطين سرخ درحالي در خانه پذيراي چلسي هستند كه شنبه شب شكست 2 بر صفر مقابل استوك سيتي را پشت سرگذاشته‌اند. عملكرد ضعيف شاگردان فان خال اين روزها با تندترين انتقادها مواجه است تا جايي كه سرمربي هلندي در آستانه اخراج قرار دارد. يونايتد تا رده ششم سقوط كرده و باخت به استوك سومين شكست پياپي اين تيم بود. علاوه بر اين قرمزها پنج هفته است كه طعم برد را نچشيده‌اند. لوئيز فان خال از اينكه در اين شرايط به شدت تحت فشار است، گلايه دارد: «فوتبال خودمان را بازي نكرديم، زيرا فشار بسيار بالا بود و بازيكنان نتوانستند آن را تحمل كنند و با آن كنار بيايند. مي‌توان گفت كه من در انجام وظيفه‌ام ناكام بوده‌ام، چراكه بازيكنانم نتوانستند با فشار كنار بيايند. مشكل اينجاست كه جرئت و شجاعت فوتبال بازي كردن نداشتيم. اين تجزيه و تحليل من از اين بازي است.»
  
استعفا يا اخراج؟
تغيير كادر فني خبري است كه همه در اولدترافورد منتظر شنيدن آن هستند. با اين حال فان خال هلندي فعلاً تصميمي براي استعفا ندارد: «شايد خودم استعفا بدهم و شايد هم بركنار شوم. فعلاً هيچ تصميمي ندارم. همه مي‌دانند كه منچستر مشكل دفاعي دارد و من نمي‌توانم فرياد بزنم كه تيمم مشكل دفاعي دارد. بهتر است ساكت و به فكر مرتفع كردن آن باشم.»
  
آخرين فرصت
هنوز خبري از بركناري لوئيز فان خال نشده است. اگرچه رسانه‌هاي انگليس گزينه‌هاي زيادي را براي جانشيني او مطرح كرده‌اند اما سران يونايتد فعلاً خيال اخراج سرمربي هلندي‌شان را ندارند. بازي امشب حكم آخرين فرصت را براي فان خال دارد: «مي‌توان گفت كه بايد خيلي سريع انتقام اين شكست را از چلسي بگيريم ولي در فاصله كوتاه بين دو بازي بايد سريعاً ريكاوري كرد، زيرا بازيكنان با تمام وجود بازي كردند و بايد جوري آماده شوند كه كاملاً مطمئن از ابتدا بازي كنند و با شهامت فوتبال خودشان را به نمايش بگذارند. هرچند فاصله كم بازي‌ها كار را سخت مي‌كند اما ما تلاش مان را مي‌كنيم.»
  
هيدينگ و آرزوهاي بزرگش
چلسي در اولين ديداري كه گاس هيدينگ را روي نيمكت داشت در خانه برابر واتفورد 2 - 2 متوقف شد. چلسي با مورينيو تا نزديكي‌هاي منطقه خطر هم پيش رفت و در حال حاضر اين تيم در رده پانزدهم قرار دارد. هيدينگ اميدوار است امشب به اولين پيروزي‌اش با چلسي دست پيدا كند.  
  
گوارديولا به منچسترسيتي نزديك‌تر شد
سرمربي اسپانيايي بايرن‌مونيخ يك قدم ديگر به سرمربيگري سيتي نزديك شد. نشريه ميرر اعلام كرد كه تكسيكي بگيريستاين، مدير فوتبال باشگاه منچسترسيتي هفته گذشته با پپ گوارديولا تماس گرفته و توانسته نظر او را براي پيوستن به آبي‌پوشان شهر منچستر جلب كند. گوارديولا از زمان بازگشتش از آلمان به اسپانيا، ملاقاتي با بگيريستاين داشته و يك مقام ارشد در باشگاه منچسترسيتي اين موضوع را تأييد كرده است.
  
تحقير آرسنال
توپچي‌ها در شرايطي كه مي‌توانستند صدر جدول را از چنگ لستر دربياورند 4 برصفر مقابل ساوتهمپتون تن به شكست دادند. با توجه به شكست لستر سيتي برابر ليورپول شاگردان ونگر مي‌توانستند صدرنشيني را تجربه كنند اما اين اتفاق رخ نداد تا سرمربي فرانسوي داور را به باد انتقاد بگيرد: «اعتراف مي‌كنم خوب نبوديم و مستحق باخت بوديم. اشتباهات داوري به ضرر ما بود. هيچ‌كس نمي‌تواند انكار كند عملكرد تيم داوري به ضرر ما بود. سه گل از چهار گل ساوتهمپتون درست نبودند. هيچ‌گاه نگفتم در فصل جاري مي‌توانيم جام قهرماني را كسب كنيم. در ليگ برتر انگليس هيچ چيزي تضمين شده نيست. در حالي كه بعضي‌ها از شانس بالاي قهرماني آرسنال سخن به ميان مي‌آورند.» آرسنال امشب با پورتموث مصاف مي‌دهد.


منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن