تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهم دی مظهر اراده ملی و بصیرت مردمی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نهم دی مظهر اراده ملی و بصیرت مردمی


دادستان کل کشور نظام جمهوری اسلامی را نظامی قدرتمند و حماسه نهم دی را مظهر اراده ملی و بصیرت مردمی برشمرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی درمراسم رونمایی از کتاب "حماسه 9 دی" در موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای گفت: نظام ما نظامی قدرتمند است ومؤلفه‌های قدرت نظام در جایگاه اصلی و مقتدرانه قرار دارد و معتقدیم دین باید در تمامی ابعاد، روابط اجتماعی ما را شکل دهد.

دادستان کل کشور درادامه با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب از بدو شکل گیری نظام اسلامی  به زوایای مختلف  فتنه 88 پرداخت و افزود: تفاوت اساسی فتنه 88 با سایرحوادث  در این بود که در این ماجرا دشمن مایوس شده ،احساس کرد که در کشور جای پایی دارد. به همین علت بر این باوریم که آنها که در فتنه 88 دشمن را امیدوار کردند گناه نابخشودنی مرتکب شدند.

رئیسی به حضور توام با دشمن شناسی و با بصیرت مردم در حماسه 9 دی و ختم فتنه اشاره کرد وگفت: طرح دروغ بزرگ تقلب در انتخابات و درخواست ابطال آن، صدور بیانیه، اردوکشی‌های خیابانی، نا امن سازی کشور به ویژه تهران، تعرض به مراکز انتظامی وبعضا نظامی و همچنین کوشش برای مستند سازی این دروغ گوشه ای کوچک از ابعاد فتنه است که با حضور به موقع مردم نقش برآب شد و نکته مهم این که تا الان نیز هیچ سند قابل توجه حقوقی برای اثبات این ادعاها ارائه نکرده اند.

رئیسی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همان روزهای اول از تمامی مسئولان ستادهای انتخاباتی خواستند که اسناد ادعایی خود را ارائه دهند که آنها فقط به این نکته بسنده کردند که بگویند فضا این گونه ساخته شده بود.

وی افزود : دراین حوادث به متهم سازی نظام پرداختند و افرادی را به کشتن و برخورد بامردم متهم کردند و برای برخی مجلس ختم گرفتند در حالی که بررسی ها نشان داد فردی که گفته می شد کشته شده و برخی سیاسیون در مراسم ختم او شرکت کرده بودند، زنده بود. ما امروز نیاز داریم که برای انتخابات الگویی مناسب اسلامی تعریف کنیم که قطعا الگویی متفاوت با مفهوم غربی انتخابات است.

دانلود رئیسی گفت: آنچه پس از انتخابات سال 88 رخ داد نسخه ای از اتفاقاتی بود که در کشورهای دیگر و با هدف شکل گیری انقلاب های مخملی و درجهت جنگ نرم بود ونشانه‌های غیر قابل انکاری در این زمینه دیده شد. در سال 88  آغاز قضیه با انتخابات بود اما بعد از آن اصل نظام و ولایت فقیه زیر سوال برده شد و این در حالی بود که اینجا خط امام شاخص است و رهبری نیز همیشه با توجه به قانون از رای مردم و جمهوریت نظام دفاع کرده اند و خواستار مرزبندی بادشمنان شده اند اما این کار را آقایان نکردند.

وی افزود: در این شرایط وقتی مردم دیدند  نوع شعارها به سراغ اصل نظام رفته و ارزش‌هایی را هدف قرار داده اند، بدون بخشنامه  وارد میدان شدند و به همین علت باورداریم که نهم دی اراده ای ملی بود که بر اساس آن همه آنهایی که به نامزدهای مختلف رای داده بودند به میدان آمدند. اراده پولادین مردم  بصیرت و دشمن شناسی  بود که نهم دی ظهور کرد و دست قدرت الهی مردم را به میدان آورد و باعث حضوری توام با عصبانیت نسبت به فتنه گران شد درحالی  برخی برغم دیدن دست دشمن به دادن اطلاعیه ادامه می دادند.

دادستان کل کشور حماسه نهم دی را جلوه قدرت الهی و پایان هشت 8 ماه ناامنی دانست و گفت :پس از این حماسه لحن و بیان رسانه های دنیا عوض شد و این همان نقطه پایان فتنه و فتنه‌گران و بیمه شدن دوباره نظام و انقلاب  با حضور مردم بود. ما خواستارحکمرانی دین در متن جامعه و عمل به آن هستیم و جامعه ای می خواهیم که مقابل استکبار بایستد ولی  دشمن جامعه ای عاری از دین و سکولار می خواهد.

به گفته رئیسی دین مداری مردم، ولایت فقیه و رهبری  مولفه های قدرت ما در نظام است و مردم ایران همواره مردمی با بصیرتند و مقتدای بصیرت آفرینی چون مقام معظم رهبری دارند.

رئیس گفت: وقتی رهبری هشدار دادند نیاز به عمار داریم  منظور این بودکه باید با بصیرت  سره از ناسره مشخص شود و برای این کار قطب نمایمان ، بصیرت دینی است. متاسفانه دیدیم که برخی خواص چگونه با سکوت و یا گرایش های نادرست  زمینه ساز فتنه شدند.

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن