تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت‌هایی که از لغو تحریم‌های ایران سود می‌برند/ اپل و اچ‌پی در بخش تکنولوژی، فولکس‌واگن و پژو در بخش خودروسازی در انتظار لغو تحریم‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شرکت‌هایی که از لغو تحریم‌های ایران سود می‌برند/ اپل و اچ‌پی در بخش تکنولوژی، فولکس‌واگن و پژو در بخش خودروسازی در انتظار لغو تحریم‌ها
علیرغم بحث و جدل‌ها بر سر اینکه آیا توافق هسته‌ای ایران قادر به مهار فعالیت‌های هسته‌ای ایران هست یا نه، قرار است که تحریم ها علیه این کشور در سال جدید میلادی برداشته شود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از سایت بنزینگا، بسیاری انتظار دارند که همزمان با لغو تحریم‌ها قوانین سخت علیه تجارت با ایران نیز لغو شود.

بسیاری از شرکت های آمریکایی طی چند دهه اخیر قادر به تجارت با ایران نبودند چرا که قوانین تنها به صنایع مشخصی اجازه تجارت با ایران را می داد. اما بر اساس توافق جدید بسیاری از شرکت ها غربی قادر به دسترسی به بازارهای رو به رشد ایران هستند.

تکنولوژی، بیشترین سود از رفع تحریم‌ها

پیش بینی می شود که شرکت های تکنولوژی بیشترین سود را از گشوده شدن بازارهای ایران از آن خود کنند. بر اساس تحقیقات بی ام آی، انتظار می رود که بازار 77 میلیون نفری ایران طی چهارسال آینده تقاضای وسایلی همچون کامپیوتر، دستگاه های بازی و تلفن های گوشی همراه به ارزش 13 میلیارد دلار را ارائه کنند.

بر همین اساس، این موضوع می تواند برای شرکت هایی مانند اپل و اچ پی پرسود باشد. این دو شرکت پیش از آغاز لغو تحریم ها در حال آماده سازی زمینه های ورود به بازار ایران بودند.

شرکت‌های سرمایه گذاری در ایران

شرکت های سرمایه گذاری بخش دیگری هستند که انتظار می رود همزمان با لغو تحریم ها سود بسیاری دریافت کنند. بانک های بین المللی از انجام کسب و کار و مبادلات تجاری با بانک های ایرانی ممنوع بودند اما قوانین جدید به آنها اجازه تجارت و همچنین ارتباط بیشتر با یکدیگر را می دهد.

در گذشته، شرکت هایی مانند دویچه بانک آلمان جریمه های سنگینی را به دلیل انجام تجارت در ایران پرداخت کرده اند اما به محض برداشته شدن تحریم ها همه این مبادلات تجاری بار دیگر قانونی خواهند شد.

شرکت های خودروسازی

انتظار می رود که وسایل حمل و نقل غربی با تقاضای بسیاری بالای از سوی بازار ایران پس از لغو تحریم ها مواجه شود و شرکت های خودروسازی اروپایی سودبالایی کسب کنند.

شرکت هایی مانند فولکس واکن آلمان و پژو فرانسه مشهوترین شرکت های حاضر در ایران پیش از اجرای تحریم های علیه این کشور بودند. در زمان برداشته شدن تحریم ها نیز انتظار می رود که این شرکت ها بار دیگر به سمت سودآوری در ایران حرکت کنند.






۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن