تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819730500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ مشكوك پسر ايراني در شهر مرزي تركيه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرگ مشكوك پسر ايراني در شهر مرزي تركيه
کد خبر: ۵۵۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ - 27 December 2015


يك پسر ايراني كه خانه‌‌ را براي رفتن به شهري در شمال كشور ترك كرده بود، به طور مرموزي در يكي از شهرهاي تركيه كشته شد.

به گزارش جوان، صبح ديروز مرد جواني به دادسراي جنايي تهران آمد و از مرگ مشكوك برادر 28 ساله‌اش در يكي از شهرهاي مرزي تركيه شكايت كرد.

شاكي در توضيح ماجرا به قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس شعبه 7 ويژه قتل گفت: روز 12 آذر ماه برادرم پوريا با چهار نفر از دوستانش براي تفريح به شمال رفتند. چند روزي گذشت و خبري از او نشد تا اينكه فهميديم او 30 ميليون تومان پس‌اندازي از  كه داشته از حسابش برداشت كرده و به مكان نامعلومي رفته است. خيلي نگرانش شديم، به همين دليل براي پيدا كردنش به جست‌وجو پرداختيم تا اينكه از طريق فيس‌بوك يكي از دوستانش فهميديم پنج نفري از طريق مرز زميني به صورت قاچاق به كشور تركيه رفته‌اند و قصد دارند از آنجا به يكي از كشورهاي اروپايي مهاجرت كنند. پوريا در فيس‌بوك دوستش چند عدد عكس گذاشته بود كه بعد از بررسي متوجه شديم اين عكس‌ها را در شهر مرزي حکاری گرفته است.

 پس از اين تلاش زيادي كرديم تا اينكه تلفني خبري از او در آن  شهر به‌دست آورديم. من چندين بار با برادرم تلفني حرف زدم و هر بار او را تشويق كردم به ايران برگردد تا اينكه آخرين بار وقتي با تلفنش تماس گرفتم، مأمور پليس تركيه‌‌ گوشي را برداشت و با زبان تركي كه من مي‌فهمم گفت برادرم را كشته‌اند و خواست براي تحويل جسد به تركيه برويم. سپس من و يكي ديگر از بستگانم به شهر هاكاري رفتيم و پليس گفت كه جسد برادرم در حالي كه آثار ضرب و جرح در آن بوده به صورت عريان در حوالي شهر در ميان برف‌ها كشف كرده است. مأموران پليس تركيه پس از كالبد شكافي در پزشكي قانوني، جسد را به ما تحويل دادند و ما هم جسد برادرم را به ايران منتقل كرديم و به خاك سپرديم.

وي ادامه داد: وقتي درباره 30 ميليون تومان پول همراه برادرم و دوستانش از پليس تركيه سؤال كرديم، آنها اظهار بي‌اطلاعي كردند، به همين دليل ما به دوستان او مشكوك هستيم كه چرا جسد او را رها كردند و ما را از مرگ برادرمان با خبر نكرد‌ند و بعد از اين حادثه هم به صورت ناگهاني ناپديد شدند. از سوي ديگر برادرم هيچ مشكلي براي تردد به كشورهاي خارجي نداشت و نمي‌دانم چرا او با دوستانش به صورت قاچاقی وارد تركيه شدند.

پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي احمدبيگي براي بررسي بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. همچنين بازپرس دستور داد تا گزارش كالبد شكافي و پزشكي قانوني كشور تركيه براي تحقيقات و مشخص شدن علت اصلي مرگ پسر جوان گرفته شود.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن