تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804139492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنطار آزاده ای که آروزی یک آه را به دل رژیم صهیونیستی نهاد+ ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قنطار آزاده ای که آروزی یک آه را به دل رژیم صهیونیستی نهاد+ ویدئو


یعقوب توکلی، نویسنده کتاب "حقیقت سمیر" با اشاره به درخواست یکی از قضات رژیم صهیونیستی از قنطار برای بیان یک عذر خواهی کوتاه به شرط آزادی و قرار گرفتن در لیست تبادل اسرا به نقل از قنطار گفت: حتی آروزی همین یک کلمه را بر روی دل رژیم صهیونیستی نهادم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این نویسنده در برنامه پیشخوان در خصوص آزادگی قنطار در خاطره ای دیگر از وی یادآور شد: پس از یک دوره طولانی اعتصاب غذای زندانیان قرار شد دو نفر از نمایندگان رژیم صهیونیستی برای پیگیری این مسئله با دو نمایندگان اسرا گفتگو کنند که این دو نماینده،  یکی مروان برغوثی فرمانده گردان های الاقصی و سمیر قنطار بود که نماینده عرب رژیم صهیونیستی پس از دست دادن با مروان برغوثی قنطار حاضر به دست دادن با وی نشد.
یعقوب توکلی، نویسنده کتاب "حقیقت سمیر" در برنامه پیشخوان خبر

نویسنده کتاب " حقیقت سمیر" در توضیح این ماجرا با اشاره به اینکه در همان شب مجری شبکه 2 رژیم صهیونیستی قصد محکومیت نماینده رژیم را برای دست دادن با نمایندگان اسرا در زندان را داشت که این فرد خود اذعان کرد که پس از دست دادن با برغوثی قنطار از دست دادن با وی اجتناب کرد و دست هایش را در جیب نهاد. بنابر این نشان داد قنطار حتی به اندازه ای اندک هم در بدترنی شرایط در برابر رژیم صهیونیستی کوتاه نیامد .
وی از رونمایی از کتاب خود در هفته آینده خبر داد و افزود : این کتاب در اختیار بیش از صد نفر از احزاب و گروه های مختلف قرار داده شده و همه اذعان کردند که به شدت تحت تاثیر قرار گفته اند.
وی در خصوص تصمیم خود برای نگارش کتاب هم گفت : وقتی ایشان آزاد شد متوجه شدیم سمیر در مسیر مبارزه هرگز حتی ذره ای کوتاه نیامد و با توجه به تجربیات زیادی وی در منطقه و فشار تبلیغاتی سنگینی علیه او و  اتهاماتی که به وی وارد شد مثل مارکسیست بودن و یا ازدواج به یک دختر یهودی یا گرفتن دکتری سیاسی در زندان های رژیم صهیونیستی گفت : در جوانی هم کتابی در خصوص مبارزات ماندلا خوانده بودم که نشان می داد ماندلا فرمانده یک گروه نظامی علیه آپارتاید بود و یک قهرمان مبارزه علیه آپارتاید بود و با توجه به شباهت زیاد میان این دو شخصیت تصمیم به نگارش کتابی در خصوص قنطار گرفتم بنابر این پس از 50 جلسه در یک دوره زمانی کوتاه و منظم مصاحبه هایی با وی به صورت کاملا حرفه ای انجام شد که ضبط تلویزیونی هم شد . وی با اشاره به یادآوری خود به قنطار درباره اهداف نگارش این کتاب و با اشاره به شخصیت ویژه قنطار گفت : در این گفتگوها دریافتم وی بیش از 4 هزار جلد کتاب در زندان خوانده که بر بسیاری از آنها تسلط کامل دارد و این نشان دهنده ذهن جوال و سازمان یافته و منظم وی است .
توکلی با رد این اتهام علیه قنطار درباره گرفتن دکتری علوم سیاسی در زندان های رژیم صهیونیستی افزود: در حالیکه در همه زندان های دنیا حق تحصیل برای همه افراد وجود دارد اما قنطار برای گرفتن حق تحصیل غیر حضوری کوتاه چندین بار مجبور به اعتصاب غذا شد که در نهایت با یک امتحان کوتاه موفق به دریافت لیسانس علوم انسانی شد .
وی به نقل از قنطار که برای حداقل حقوق مجبور به اعتصاب غذا بودیم افزود: قنطار در مدت زندانی بودن خود شاهد شهادت دستکم 200 فلسطینی به علت اعتصاب غذا بود .  
وی با اشاره به مهارت رژیم صهیونیستی در قتل غیر مسئولانه در خصوص ادعای رژیم درباه ازدواج وی با یک دختر یهودی در زندان که با هدف مهربان نشان دادن رژیم صهیونیستی صورت گرفت در تشریح ماجرا گفت: در هجده سال پایان زندان قنطار کاملا ممنوع الملاقات بود و تنها در 12 سال نخست زندان ملاقات هایی با مادر دکتر جبر گشا استاد فیزیک دانشگاه غزه با نام " ام جبر" داشت که به مادر فلسطینی قنطار شهرت داشت .
وی درباره شکنجه های وارده به قنطار در زندان های رژیم صهیونیستی افزود: این مبارزه نسوه شش تا هفت ماه تحت بازجویی بسیار شدید قرار داشت که حتی با شکنجه های ساواک در دوران قبل از انقلاب قابل قیاس نبود . وی با شااره به کینه شدید رژیم صهیونیستی نسبت به این مبارزه خستگی ناپذیر که به علت ضربات سنگینی که به رژیم وارد کرده بود افزود: مناخیم بگیم بارها گفته بود بلایی بر سر قنطار می آوریم به به ذهن ابلیس نرسیده است .
این نویسنده به نقل از قنطار افزود : پس از یک دوره شکنجه و اجازه ویزیت توسط پزشک سوئیسی این پزشک پس از دیدن بدن قنطار بشدت گریه کرد.
یعقوب توکلی در بین باره افزود: در جلسات مصاحبه هم همه حاضران در جلسه پس از شنیدن خاطرات قنطار درباره شکنجه های وارده به وی به شدت تحت تاثر قرار گفتند و گریستن اما قنطار در تمام آن لحظات هم در برابر رژیم صهیونیستی ذره اسی کوتاه نیامد. سمیر قنطار قدیمی ترین اسیر لبنانی در بند  رژیم صهیونیستی 20 جولای 1962 در روستای دروزی نشین ابک از توابع استان جبل لبنان به دنیا آمد. وی در سال 1978 میلادی بعد از یک عملیات علیه رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین نهاریا به اسارت درآمد و در لبنان " سردار اسرا" لقب گرفت. قنطار در سال 1387 شمسی (2008 )میلادی بعد از 30 سال اسارت در جریان تبادل اسرای لبنانی و رژیم صهیونستی آزاد شد. قنطار هفته گذشته در پی حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسید.    
دانلود    

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن