تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821117534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبریز میزبان نخستین دوره تورنمنت بین المللی پرورش اندام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی خبر داد: تبریز میزبان نخستین دوره تورنمنت بین المللی پرورش اندام رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین دوره تورنمنت بین المللی پرورش اندام یادواره سرداران شهید آذربایجان در تبریز خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۶ دي ساعت 08:17

خبرگزاری پانا+تبریز میزبان نخستین دوره تورنمنت بین المللی پرورش اندام

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، علی نیک رزم در خصوص برگزاری تورنمنت بین المللی پرورش اندام تصریح کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر دارد طی روزهای 8 و 9 بهمن ماه نخستین دوره این رقابت ها به میزبانی تبریز برگزار کند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: این رقابت ها در 5 وزن 65، 75، 85، 95 و +95 پیگیری خواهد شد و در نهایت به قهرمانان مدال طلای واقعی با عیار 18 و همچنین به نفرات دوم و سوم مدال های نقره و برنز اصل اهدا می شود.
وی یاد آور شد: کمترین کاری که جهت ارج نهادن به فداکاری و ایثار دریا دلان عرصه جهاد و دفاع از ما بر می آید، برگزاری این مسابقات آزاد تحت عنوان یادواره سرداران شهید آذربایجان است.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی در خصوص نحوه ثبت نام ورزشکاران گفت: ورزشکاران علاقمند به حضور در این رقابت می توانند جهت ثبت نام با شماره های محمد حسین رضوان جمال 09144137616، پیمان نیک رزم 09374299217، رضا دانایی 09143118304 تماس حاصل نمایند.
علی نیک رزم در پایان با اشاره به جشن فارغ التحصیلی اولین دوره مربیگری بانوان آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید امر رسیدگی به ورزش بانوان ایرانی یکی از دغدغه های اصلی حوزه سلامت استان و کشور باشد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر بانوان همپای آقایان مشغول به کار هستند، به همین دلیل نبود باشگاه های تمام وقت برای بانوان مشکلاتی را به همراه داشته است و ما در نظر داریم 12 ایستگاه سلامت و تعدادی باشگاه های تمام وقت در اختیار بانوان قرار دهیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن