تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپوليس به خودش نباخت!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرسپوليس به خودش نباخت!
نيم فصل دوم ليگ برتر با تساوي پرسپوليس و پديده و توقف استقلال خوزستان در حالي ديروز آغاز شد كه بازي‌هاي امروز به رغم مصوبه كميته مواقع اضطرار آلودگي هوا براي تعطيلي بازي‌هايي كه در تهران برگزار مي‌شود، پيگيري مي‌شود و در حساس‌ترين مسابقه، استقلال با سياه‌جامگان و نفت با تراكتور روبه‌رو مي‌شوند.
نویسنده : سعيد احمديان 


نيم فصل دوم ليگ برتر با تساوي پرسپوليس و پديده و توقف استقلال خوزستان در حالي ديروز آغاز شد كه بازي‌هاي امروز به رغم مصوبه كميته مواقع اضطرار آلودگي هوا براي تعطيلي بازي‌هايي كه در تهران برگزار مي‌شود، پيگيري مي‌شود و در حساس‌ترين مسابقه، استقلال با سياه‌جامگان و نفت با تراكتور روبه‌رو مي‌شوند.
ديدني‌ترين بازي ديروز ليگ برتر با تساوي 2 - 2 پرسپوليس و پديده به پايان رسيد، آن هم در روزي كه اشتباهات سريالي محسن بنگر و سوشا مكاني، روي اعصاب هواداران پرسپوليس بود. پرسپوليس - پديده دو نيمه متفاوت داشت، يك نيمه كم هيجان و يك نيمه داغ و ديدني كه چهار گل داشت. ضربه بازيكنان پديده به تير دروازه پرسپوليس در نيمه اول، تنها موقعيت جدي اين مسابقه بود، اما در نيمه دوم ورق برگشت و تماشاگران حاضر در ورزشگاه ثامن‌الائمه تماشاگر يك بازي پرهيجان بودند. در دقيقه 57 ارسال توپ توسط بازيكنان پديده از جناح راست با اشتباه سوشا مكاني همراه شد تا پاس عرضي بازيكن پديده به دهانه دروازه و تعلل انصاري، گل اول بازي با ضربه مهدي خيري به ثمر برسد. در دقيقه 67 حركات تركيبي پرسپوليس و ادامه فشار روي دروازه حريف، مهدي طارمي را روي پاس بنگر صاحب موقعيت مناسبي كرد كه ضربه سر آرام او از بالاي دستان روشنگر به تور دروازه بوسه زد. در ادامه دوباره پديده جلو افتاد. در دقيقه 83 بازي هم معين عباسيان پشت يك ضربه كاشته قرار گرفت و با ارسالي خطرناك و مواج روي دروازه پرسپوليس، محسن بنگر را به اشتباه انداخت تا روي خروج نامطمئن سوشا مكاني براي بار دوم دروازه پرسپوليس فرو بريزد. كار پرسپوليس با اخراج سوشا مكاني در ادامه سخت‌تر هم شد اما رامين رضائيان در دقيقه سوم وقت‌هاي تلف شده نيمه دوم با يك ضربه ايستگاهي ديدني، بازي را به تساوي كشاند تا اين بازي ديدني با تساوي 2 – 2 تمام شود.
  
تساوي استقلال خوزستان و سپاهان
در يكي ديگر از بازي‌هاي مهم ديروز، استقلال خوزستان صدرنشين ليگ، ميزبان سپاهان بود و برابر اين تيم  به تساوي يك -يك رسيد. در ديگر بازي‌هاي ديروز، راه آهن و فولاد، مصاف دو تيم ته جدولي با تساوي يك - يك به پايان رسيد و ذوب‌آهن يك بر صفر ملوان را شكست داد.
  
آلودگي فوتبال را تعطيل كرد، نكرد!
ادامه آلودگي هواي تهران و بالا رفتن غلظت آلاينده‌ها سبب شد تا بازي‌هاي امروز ليگ برتر فوتبال هم تحت‌تأثير اين موضوع قرار بگيرد. ظهر ديروز بود كه كميته مواقع اضطرار آلودگي هواي تهران در محل استانداري تهران و با حضور نمايندگاني از دستگاه‌هاي مختلف برگزار شد و در اين جلسه در مورد مسابقات ورزشي يك‌شنبه تصميم گرفته شد مدارس تعطيل نشود اما تمام مسابقات لغو و ورزش مدارس و ورزش صبحگاهي تعطيل شود. اطلاعيه كميته اضطرار سبب شد تا شايعه لغو بازي استقلال – سياه‌جامگان و نفت تهران - تراكتورسازي كه طبق برنامه يك‌شنبه در ورزشگاه آزادي و اكباتان قرار بود برگزار شود، شنيده شود.
با وجود اطلاعيه كميته اضطرار آلودگي‌ها، مسئولان سازمان ليگ با توجه به محدوديتي كه براي انجام بازي‌هاي ليگ در فصل پيش‌رو دارند، با تصميم لغو بازي‌هاي ليگ مخالفت كردند. مهدي تاج، رئيس سازمان ليگ در واكنش به مصوبه تعطيلي بازي‌ها گفت: «چطور هوا  براي كودكان هفت ساله خطري ندارد، اما براي بازيكنان فوتبال مشكل‌ساز است و نمي‌توانيم بازي را در غرب تهران برگزار كنيم. اگر مدارس تعطيل باشد باز‌ي‌ها لغو مي‌شود، اما اگر تعطيل نباشد، بازي‌ها برگزار خواهد شد.»
  
تلاش آبي‌ها براي رسيدن به همنام اهوازي
به رغم آلودگي هوا، استقلال در حالي امروز در تهران ميزبان سياه‌جامگان مشهد است كه غايب بزرگ اين تيم، مهدي رحمتي است. با اين حال با توجه به تساوي ديروز استقلال خوزستان، آبي‌ها براي اينكه با صدر هم‌امتياز شوند، تنها بايد پيروز شوند. آنها در بازي رفت توانسته‌اند سياه‌جامگان را در مشهد شكست دهند و اميدوارند كه در تهران هم بتوانند پيروزي‌شان را تكرار كنند. مظلومي ديروز تأكيد كرد كه شاگردانش نبايد خودشان را از پيش برنده بدانند، چون در اين صورت ممكن است به دردسر بيفتند. در سوي ديگر سياه‌جامگان نقطه مقابل استقلال در جدول رده‌بندي است و در رده ماقبل آخر قرار گرفته و در 10 بازي گذشته هفت شكست داشته است.
  
رويارويي منصوريان و قلعه‌نويي
در ديگر بازي‌هاي امروز در يك بازي حساس نفت تهران ميزبان تراكتورسازي تبريز است؛ مسابقه‌اي كه با توجه به رويارويي قلعه‌نويي و منصوريان و همچنين نياز مبرم دو تيم به پيروزي مي‌تواند ديدني از آب در بيايد. گسترش فولاد هم با سايپا بازي مي‌كند و استقلال اهواز هم ميزبان صباي قم است.
لازم به ذكر است كه در آخرين لحظات چاپ روزنامه خبر رسيد كه بازي‌هاي امروز تهران در روز سه‌شنبه برگزار مي‌شود.

منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن