تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820914848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف اعدام از مجازات قاچاق نیازمند توافق ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حذف اعدام از مجازات قاچاق نیازمند توافق ملی است
رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با تاکید براینکه حذف اعدام از مجازات قاچاق نیازمند یک توافق ملی است، گفت: مواد مخدر پدیده فراملی است و به نظر می رسد باید علاوه بر قوه مقننه، قوه قضاییه و قوه مجریه نیز اظهارات و بررسی های خود را نسبت به این موضوع ارایه کنند.
کد خبر: ۵۵۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ - 26 December 2015


اللهیار ملکشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره حذف اعدام از مجازات قاچاقچیان موادمخدر، افزود: تعدادی از نمایندگان این طرح را با هدف اصلاح قانون تشدید مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان به امضا رساندند که البته این طرح هنوز در کمیسیون مورد طرح واقع نشده است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این طرح پیشنهاد شده برخی از مجازات‌های اعدام حذف شود و افرادی که به صورت مسلحانه اقدام به قاچاق موادمخدرمی‌کنند مشمول مجازات اعدام شوند البته این طرح بسیار خام است و هنوز در کمیسیون از سوی کارشناسان بررسی نشده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه طرح حذف اعدام از مجازات قاچاق مواد مخدر نیازمند چکش کاری در کمیسیون است، تصریح کرد: مواد مخدر پدیده فراملی است و به نظر می‌رسد باید علاوه بر قوه مقننه، قوه قضاییه و قوه مجریه نیز  اظهارات و بررسی‌های خود را نسبت به این موضوع ارایه کند.
وی یادآور شد: واقعیت آن است که برای حذف اعدام از مجازات قاچاقچیان مواد مخدر باید یک توافق ملی صورت گیرد چراکه با توجه به اینکه بخشی از زندانیان را افراد مرتبط با قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر تشکیل می دهند لذا نیاز است که به طور دقیق واکاوی شود.
رئیس کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک برخی قوانین نیاز به اصلاح دارد، تاکید کرد: تنها مشخصه این طرح را نمی توان حذف اعدام از قاچاق مواد مخدر دانست بلکه موارد دیگری نیز در این طرح گنجانده شده که باید هریک از بخش های آن با دقت بررسی شود.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ چندی پیش، بیش از 70 نفر از نمایندگان مجلس طرحی را با عنوان حذف اعدام از مجازات قاچاقچیان مواد مخدر به امضا رساندند./






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن