تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشك‌هاي آيت‌الله امامي كاشاني در مراسم تشييع محافظش


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اشك‌هاي آيت‌الله امامي كاشاني در مراسم تشييع محافظش
مراسم تشييع شهيد محسن فرامرزي كه در دفاع از حرم حضرت زينب(س) در حلب سوريه به شهادت رسيد ديروز پس از برگزاري نماز جمعه تهران با حضور آيت‌الله امامي كاشاني برگزار شد.
 مراسم تشييع شهيد محسن فرامرزي كه در دفاع از حرم حضرت زينب(س) در حلب سوريه به شهادت رسيد ديروز پس از برگزاري نماز جمعه تهران با حضور آيت‌الله امامي كاشاني برگزار شد.
به گزارش فارس، مراسم تشييع محسن فرامرزي كه سه روز پيش در دفاع از حرم حضرت زينب(س) در حلب سوريه به شهادت رسيد، صبح ديروز با حضور امام جمعه موقت تهران برگزار شد.  آيت‌الله امامي كاشاني در اين مراسم در حالي كه با آوردن نام شهيد فرامرزي اشك مي‌ريخت، گفت: اين شهيدان داعش را به عقب راندند و خواب امريكا و اسرائيل را براي تشكيل دولت داعش پراندند.  وي افزود: محسن فرامرزي يك سرباز با اخلاص، باتدبير و مديريت بالا براي اسلام بود. من جواني با اين ادب و اخلاق و معلومات و شجاعت نديده بودم. اين شهيد در تمام امور حالت فداكاري داشت.
 
شهادت كارمند صداوسيما در جنگ سوريه
روابط عمومي صدا و سيما شهادت داود جوانمرد به عنوان نخستين شهيد مدافع حرم از صدا و سيما را تأييد كرد.  به گزارش ايرنا، داود جوانمرد در مبارزه با تروريست‌هاي تكفيري در شهر حلب سوريه به شهادت رسيد.  داود جوانمرد، متولد 1349 تهران، فرزند اول خانواده است. وي پس از پايان دوران دبيرستان در رشته علوم تجربي، در سن 16 سالگي به جبهه‌هاي دفاع از ميهن شتافت.  او در سال‌هاي جنگ تحميلي تقريباً سه سال در جبهه‌ها حضور داشت.  پس از دوران دفاع مقدس، جوانمرد تصميم گرفت به كردستان برود و با ضد انقلاب بجنگد. در آنجا حدود سه سال فرمانده گردان منطقه عملياتي سقز بود.  پس از بازگشت از كردستان در سال 1376 به استخدام رسمي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران درآمد. وي در اين سال‌ها ابتدا در بخش حراست و سپس در معاونت فني اين سازمان فعاليت كرد.
شهيد جوانمرد چند شب پيش در منطقه حلب سوريه مورد اصابت تركش‌هاي خمپاره دشمنان اسلام قرار گرفت و به درجه رفيع شهادت نائل آمد.  نعمتي، مسئول روابط عمومي سازمان صدا و سيما در گفت‌‌‌وگو با ايرنا تأييد كرد كه وي نخستين شهيد اين رسانه در دفاع از حرم در سوريه بوده است.
 
حميدرضا اسداللهي هم به جمع شهداي مدافع حرم پيوست
شهيد اسداللهي در جريان مبارزه با جريان تكفيري داعش در شهر حلب سوريه به شهادت رسيد.  به گزارش تسنيم، حميدرضا اسداللهي از فعالان فرهنگي در دفاع از حرم حضرت زينب(سلام‌الله‌عليها) به‌شهادت رسيد.  اسداللهي، دانشجوي مقطع كارشناسي ارشد در دانشگاه تهران و يكي از فعالان فرهنگي بود.  وي از بانيان و خادمان كنگره بين‌المللي لقاء‌الحسين(ع) بود كه تا پيش از سفر اساتيد اين كنگره به كربلاي معلي، همراهشان بود و پس از آن براي سربازي حريم انقلاب اسلامي وارد منطقه عملياتي سوريه شد و در آنجا به شهادت رسيد
 
وداع تهراني‌ها با 2 شهيد مدافع حرم
دو تن از مدافعان حرم تهراني كه اخيراً در درگيري‌هاي سوريه توسط نيروهاي تروريستي و تكفيري به شهادت رسيده‌اند صبح پنج‌شنبه در تهران تشييع شدند.  به گزارش تسنيم، شهيدان امير لطفي و امير سياوشي در آخرين روزهاي آذرماه به شهادت رسيده بودند. شهيد امير لطفي روز دوشنبه 30 آذرماه به شهادت رسيده است. پيكر مطهر اين شهيد مدافع حرم با حضور خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و ديگر خانواده شهداي مدافع در ياخچي‌آباد تهران برگزار ‌شد.  شهيد امير سياوشي نيز مدافع حرم ديگري است كه در جنوب حلب به شهادت رسيده است. شهيد سياوشي از خادمين امامزاده علي اكبر(ع) چيذر بود. پيكر مطهر اين شهيد نيز در تهران تشييع شده و در صحن همان امامزاده به خاك سپرده ‌شد.
 
شهادت سيزدهمين مازندراني مدافع حرم
سيزدهمين مدافع مازندراني حرم حضرت زينب كبري (س) به شهادت رسيد.   سردار شهيد عباسعلي‌علي‌زاده به‌عنوان سيزدهمين شهيد مدافع حرم مازندران و نخستين شهيد مدافع حرم شهرستان جويبار در نبرد با داعش و گروه‌هاي تكفيري در سوريه به شهادت رسيد.  اين نيروي مستشاري كه از پاسداران بازنشسته بود، به‌صورت داوطلبانه براي دفاع از حرم حضرت زينب(س) در درگيري‌هاي سوريه شركت كرد.


منبع : فارس















تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن