تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مردم در سالروز حماسه 9 دی نشانه بصیرت و آگاهی از توطئه های دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: به گزارش خبرگزاری بسیح خوزستان ، حجت الاسلام علی شمیل پور در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: حماسه 9 دی روز میثاق ملت با رهبری و آرمان های انقلاب و روز بصیرت است.
وی افزود: در روز ششم دی ماه 88 آشوبگران، فتنه گران و کسانی که وابسته به اجانب بودند در ادامه تحرکات بعد از انتخابات، فتنه انگیزی و آشوب های خیابانی بهترین فرصت را در روز عاشورا دیدند و به عزاداران حسینی حمله ور شدند.
امام جمعه هندیجان افزود: فتنه گران و آشوب گران حتی به نمازگزاران ظهر عاشورا هم رحم نکردند.
شمیل پور تبیین کرد: ملت آگاه و پیرو ولایت چند روز بعد از این حادثه دردناک در 9 دی ماه به صورت خودجوش و بدون اینکه سازماندهی شوند در سراسر کشور به خیابان ها آمدند و این فتنه های خیابانی برای همیشه خاموش شد.
وی در ادامه افزود: این حرکت عظیم ملت، دنیا را شگفت زده کرد و این سئوال برای آنها پیش آمد که این حرکت ملت را چه کسی سازماندهی کرده بود.
امام جمعه هندیجان عنوان کرد: مقام معظم رهبری این حرکت خودجوش ملت خداجوی ایران را نشانه بصیرت، هوشمندی و آگاهی مردم انقلابی ایران توصیف فرمودند.
وی در ادامه بیان کرد: حضور مردم ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

جمعه ، ۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن