تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804148718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی ۱۸:۳۰/ توانایی سپاه پاسداران در راه اندازی یکساعته بیمارستان صحرایی با ۶۰ تخت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گفتگوی ۱۸:۳۰/ توانایی سپاه پاسداران در راه اندازی یکساعته بیمارستان صحرایی با ۶۰ تخت


فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای این سازمان در زمینه استقرار بیمارستان صحرایی توانمندی رسیده اند که یک بیمارستان با ۶۰ تخت بستری را در مدت یک ساعت در هر گوشه ای از کشور و دنیا مستقر و راه اندازی می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار‌ تامین امنیت سیستان و بلوچستان و مناطق مرزی این استان، رویکرد مردم‌ یاری و محرومیت‌زدایی را نیز در دستور کار دارد، به مناسبت هفته وحدت ۱۰ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیار سپاه به طور همزمان در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و وزرای کشور و بهداشت آغاز بکار کرد. دکتر احمد اخوان مهدوی فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه این موضوع را در برنامه گفتگوی 18:30 بررسی کرد. دکتر احمد اخوان مهدوی با اشاره به اهداف متعالی سپاه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: تمام اهداف ما در نیروی زمینی سپاه آن چیزی است که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی خدمت به مردم خدمت به خداست، ما نیز بر همین اساس تلاش کردیم تا در طی 6 سال الزامات لازم برای بهره برداری از این طرح و طرح های دیگر را فراهم کنیم.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در ادامه افزود: ما برای بهره برداری از این 10 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کاری جهادی کردیم به این معنا که برای برطرف نمودن موانع با شوق و اشتیاق تلاش کردیم و بیش از 11 میلیارد تومان هزینه کردیم زیرا هدف ما خدمت به مردم خون گرم سیستان و بلوچستان و کرمان در راستای محرومیت زدایی بود. او تصریح کرد: در سال 88 یک مرکز مطالعاتی برای بررسی، تحقیق و مطالعه ایجاد شد تا مطالعات لازم برای خدمت رسانی در حوزه سلامت به مردم در مناطق محروم به ویژه سیستان و بلوچستان را انجام دهد. وی افزود: پس از بررسی های لازم پنج تیم تخصصی در بخش های نیروی انسانی، مدیریت، خدمات درمانی و تجهیزات و سامانه های پزشکی تشکیل شد تا الگوی مناسبی برای خدمات رسانی سیار از جمله بیمارستانهای صحرایی ارائه دهند. وی ادامه داد: مهمترین مساله در این زمینه آموزش نیروهایی بود که قرار است در این بیمارستانها خدمات ارائه کنند که اقدامات لازم انجام شد و در نهایت استقرار بیمارستانهای صحرایی با برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گرفت. فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: بر همین اساس 90 باب بیمارستان از سال 88 تا پایان 93 در نقاط مختلف کشور ایجاد شد که 19 باب آن در سیستان و بلوچستان کار خدمات رسانی رایگان به مردم محروم و نیازمند را انجام دادند.

او با بیان اینکه بهداری نیروی زمینی سپاه دارای توانمندی بالایی در استقرار بیمارستانهای صحرایی است اظهار داشت: نیروهای این سازمان در زمینه استقرار بیمارستان صحرایی به چنان توانمندی رسیده اند که یک بیمارستان با 60 تخت بستری را در مدت یک ساعت در هر گوشه ای از کشور و دنیا مستقر و راه اندازی می کنند. فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه افزود: تنها سی تی اسکن سیار در کشور از سوی متخصصان بهداری سپاه طراحی و اجرا شده و در یکی از بیمارستان های صحرایی برای خدمات رسانی به بیماران بکار گرفته شده است. او مهمترین هدف از ایجاد بیمارستانهای صحرایی را انگیزه بالای متخصصان و کادر درمانی برای خدمت به مردم و افزایش سرعت و دقت با رعایت تمامی استانداردهای علمی که از سوی وزارت بهداشت و درمان اعلام می شود، ذکر کرد. فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه تحقق عملی شعار همدلی و همزبانی، افزایش روحیه تعاون و همکاری اجتماعی و فرهنگ خدمت به مردم مناطق محروم و دور افتاده را از دیگر اهداف ایجاد بیمارستانهای صحرایی عنوان کرد.
دکتر احمد اخوان مهدوی با بیان اینکه در 10 بیمارستان صحرایی هزار و 160 پزشک متخصص، فوق تخصص و کادر بیمارستانی کار خدمات رسانی به مردم سیستان و بلوچستان را انجام می دهند اظهار داشت: تا پایان سال گذشته 300 میلیارد ریال خدمات از طریق این بیمارستانها به مردم ارائه شده است. وی افزود: تمامی خدمات در این بیمارستانها رایگان است و حتی چنانچه بیماری نیاز به ادامه درمان در سایر بیمارستانهای مجهز کشور را داشت ضمن اعزام وی تمامی خدمات لازم به صورت رایگان انجام می شود. سردار اخوان اضافه کرد: این بیمارستانهای صحرایی در بخش های اتاق عمل، اورژانس، بستری، اطفال، سونوگرافی، قلب و عروق، زنان و زایمان، پوست و غیره خدمات رایگان به بیماران ارائه می کنند.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن