تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ دی نماد وحدت ملت در مقابل دشمنان نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: امامان جمعه در نماز جمعه این هفته شهرستان های استان سیستان و بلوچستان ۹ دی ماه را نماد وحدت ملت در مقابل دشمنان نظام دانستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان های سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل که در مصلای المهدی (عج) برگزار شد با اشاره سالروز 9 دی روز بصیرت، اظهار داشت: مردم با حماسه ی 9 دی به دشمن فهماندند که اینها همان مردم سال 57 هستند و تحریم ها و مشکلات آنان را از صحنه خارج نکرده و هرگز از صحنه خارج نخواهد کرد.
امام جمعه زابل افزود: مردم به دشمن نشان دادند که حسینی ها، باکری ها، باقری ها، مطهری ها هنوز زنده هستند و حسین فهمیده ها بیشتر شده اند و با بصیرت بیشتر در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب ایستاده اند.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا تصریح کرد: در عصر حاضر از مهم ترین برکات نعمت که نصیب ما و جهان اسلام شده، جمهوری اسلامی است و انقلاب اسلامی یکی از عنایات ویژه خداوند متعال است نه فقط بر ایران بلکه برای تمام آزادگان جهان که مورد ظلم استکبار جهانی هستند.
وی گفت : تشکیل حکومت الهی که قوانین آن مطالبق با قوانینی باشد که شارع مقدس وضع نموده از آرزوهای انبیا، رسولان و ائمه اطهار (ع) است و فلسفه ارسال رُسل و ماموریت اوصیا (ع) ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
۹ دی نماد وحدت ملت در مقابل دشمنان نظام است






جمعه ، ۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن