تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805782212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفظ وحدت رمز تداوم انقلاب اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حفظ وحدت رمز تداوم انقلاب اسلامی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: شورای نگهبان با قاطعیت همچون سدی محکم جلوی نفوذ برخی عناصر را در درون نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته است.

حفظ وحدت رمز تداوم انقلاب اسلامی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن سفارش همه به تقوا اظهار داشت: در روایات از تقوا و خداترسی و نماز شب به عنوان دو عمل که درد و رنج را از جسم و روح انسان دور می کند یاد شده است.

وی به حدیثی از پیامبر اسلام(ص) در مورد نماز شب اشاره کرد و بیان داشت: ایشان می فرمایند بر شما باد به اقامه نماز شب که این سنت پیامبر شما و شیوه صالحان و دور کننده درد و رنج از جسم و جان شماست.

*اهمیت مقاوم سازی خانه ها و ابنیه 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد به روز جمعه چهارم دی ماه ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) اشاره کرد و ادامه داد: از نظر ما همه پیامبران الهی معصوم بوده و از جایگاه والایی برخوردارند و این روز و آغاز سال میلادی را تبریک می گوییم.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به پنج دی روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش آثار بلایای طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: حوادث طبیعی مسائل مشخصی هستند که رخ می دهد و عقل انسان حکم می کند که پیشگیری کند.

وی بر اهمیت مقاوم سازی خانه ها و ابنیه تاکید کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در راستای مقاوم سازی خانه های روستایی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در لرستان ۹۶ هزار مسکن روستایی را مقاوم سازی کرده است، خاطرنشان کرد: این خانه های مقاوم سازی شده در برابر سیل و زلزله های اخیر نیز آسیبی ندیدند که از روستاییان لرستان درخواست می کنیم از طرح بنیاد مسکن استقبال کرده و خانه های خود را مقاوم کنند تا در زمان حوادث دچار مشکل نشوند.

*۲۷ هزار بی سواد در لرستان وجود دارد

وی به دوشنبه هفتم دی ماه سالروز شهادت شهید آیت الله غفاری به دست رژیم شاهنشاهی اشاره کرد و بیان داشت: بدترین شکنجه ها را در رژیم شاه شهیدان آیت الله سعیدی و غفاری متحمل شدند که یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم.

وی به هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام(ره) و روز سوادآموزی اشاره کرد و افزود: سوادآموزی یکی از کارهایی است که پس از امام(ره) واقعا نهضت شده و بسیاری باسواد شدند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اقدامات بسیار خوب در لرستان در زمینه سوادآموزی جای تقدیر و تشکر دارد، تصریح کرد: در لرستان در حال حاضر ۲۷ هزار بی سواد وجود دارد که می خواهیم از این طرح سوادآموزی استقبال کنند تا روزی جشن سوادآموزی را در استان برگزار کنیم.

*تدوام نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه وحدت است

به سه شنبه ۱۷ ربیع الاول میلاد مسعود پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و میلاد امام صادق(ع) اشاره کرد و ادامه داد: این روز به عنوان روز اخلاق و مهرورزی نامگذاری شده که این دو میلاد فرخنده را تبریک می گوییم.

وی اخلاق، مهربانی، برادری، وحدت و اخوت را مهمترین سیره اجتماعی پیامبر(ص) دانست و افزود: سیره عملی آن حضرت در معاشرت با مردم، مهربانی، برادری، الفت، صمیمیت، وحدت و اخوت بین مسلمانان بوده و جامعه اسلامی را بر پایه اخوت و وحدت اسلامی و اخلاق و مهربانی اداره کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رعایت اخلاق و آداب اسلامی و حفظ وحدت و همدلی نیاز همیشگی امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: همه باید زیر چتر ولایت، اخوت، برادری و وحدت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) امامت و ولایت را برای حفظ جامعه دانسته است، یادآور شد: خداوند امامت را ریسمانی قرار داده که همه باید به آن چنگ بزنند و وحدت زیر چتر ولایت معنا و استحکام پیدا می کند که وحدت رمز پیروزی و عامل بقای انقلاب اسلامی ما نیز هست.

وی با اشاره به اینکه تدوام نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه وحدت است، عنوان کرد: به خصوص امسال که مقام معظم رهبری سال را به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند معلوم است که حساسیت این موضوع بسیار زیاد است.

*قاطعیت شورای نگهبان در مقابل نفوذ برخی عناصر

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد مسئله بسیار مهم و سرنوشت ساز انتخابات را نیازمند همدلی و وحدت دانست و ادامه داد: با پایان یافتن ثبت نام نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مرحله احراز صلاحیت ها توسط هیئت های نظارت و اجرایی و شورای نگهبان آغاز می شود که باید در کنار هم و با وحدت و انسجام این مراحل انتخابات را به سرانجام برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی شورای نگهبان را یکی ارکان مهم و سنگر اول نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در طول این چهار دهه که از انقلاب اسلامی می گذرد شورای نگهبان ثابت کرده که تحت تاثیر هیچ گونه فشار سیاسی و غیرسیاسی قرار نگرفته، کار را بر اساس قانون پیش برده و محکم ایستاده است.

وی افزود: گرچه حملات زیادی علیه شورای نگهبان صورت گرفته اما این مجموعه با قاطعیت و انقلابی کار خود را دنبال و همچون سدی محکم جلوی نفوذ برخی عناصر را در درون نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه همه باید بر اساس قانون عمل کرده و قانون محور همه کارها باشد، خاطرنشان کرد: باید همدلی، انسجام و وحدت خود را حفظ کرده و جامعه را دو قطبی نکنیم و همه زیر چتر ولایت و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب فعالیت و تلاش کرده و با انسجام و یکدل و همدل یک انتخابات با عظمت و باشکوه را رقم بزنیم چراکه کار بسیار مهمی بوده و حماسه ای است که باعث اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

*حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ ماندگار و مایه افتخار است

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی به چهارشنبه ۹ ام دی ماه سالروز حماسه مردم در برابر فتنه ۸۸ و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و یادآور شد: حماسه ۹ دی برای همیشه در تاریخ ماندگار و مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه مردم ایران در ۹ دی حماسه ای خلق کردند که برای همیشه جاودان می ماند، عنوان کرد: مردم ایران در ۹ دی آگاهی، بصیرت، حاضر در صحنه بودن و حساس بودن خود در برابر مقدسات دینی را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه فتنه گران به مقدسات دینی مردم اهانت کرده، تن به قانون نداده و ضربه سخت به پیکره نظام زدند، ادامه داد: البته مردم هم در ۹ دی پاسخ آنها را داده و سیلی محکمی بر صورت منحرفان از مسیر حرکت انقلاب زدند و تامروز هم منحرفان و فتنه گران و دشمنان بدانند هرکس بخواهد کوچکترین تعرضی نسبت به مقدسات و ولایت داشته داشته باشد مردم ایران سیلی محکمی به صورتش خواهند زد.

*عنایت رهبری و بصیرت مردم عوامل خنثی سازی فتنه ۸۸

وی با بیان اینکه مردم به ارزش های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی مقید و پایبند هستند، تصریح کرد: فتنه ۸۸ بسیار شکننده بوده و الطاف و عنایات خدای متعال، رهبری حکیم و فرزانه و بصیرت مردم مهمترین عوامل خنثی شدن این فتنه بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه ۸۸ تصور می کرد می تواند کاری پیش برده و ضربه ای به نظام بزند، افزود: با این کار دردسر و چالش درست کرده، اعتماد عمومی مردم را سلب ، وحدت و انسجام  مردم را خدشه دار کرده و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای را تلخ کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه این نظام با خون شهیدان و دعای مومنین ادامه پیدا می کند، خاطرنشان کرد: از این رو حماسه ۹ دی باید برای همیشه زنده بماند چراکه سبب حیات جامعه ما شد و هرساله باید این حماسه را یادآوری کرده و در راهپیمایی و تجمع این روز شرکت کنیم.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ت













اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

وحدت مردم رمز نابودی فتنه گران
کاندیداهای انتخاباتی باید خود را به تقوا مجهز کنند
نمایندگان مجلس به لایحه منطقه آزاد اینچه برون توجه ویژه داشته باشند
دنیای اسلام بر پای وحدت استوار است
پیامبر اکرم(ص ) الگویی کامل از اخلاق و رفتار










۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن