تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820126449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش شهیدان انتفاضه سوم قدس به ۱۳۵نفر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افزایش شهیدان انتفاضه سوم قدس به ۱۳۵نفر


وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: آمار شهیدان انتفاضه سوم قدس به ۱۳۵نفر رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، با شهادت 4 فلسطینی دیگر به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، آمار شهدای فلسطینی از ابتدای ماه اکتبر تاکنون به 135 نفر رسید.
وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای بر روی صفحه رسمی خود نوشت، از این تعداد دست کم 26 تن کودک بوده اند. برابر این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی 3 جوان فلسطینی را در اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی زخمی کردند.
منابع محلی و شاهدان اعلام کردند، تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست بامداد روز جمعه با یورش به اردوگاه قلندیا درمحله ها و خیابان های اصلی آنجا مستقر شدند.
نظامیان اشغالگر با محاصره کامل اردوگاه قلندیا، مشکلاتی را برای تردد ساکنان این منطقه ایجاد کردند و این اقدام خشم جوانان فلسطینی را برانگیخت و منجر به درگیری آنان با نظامیان اشغالگر شد که طی آن  سه جوان نیز به ضرب گلوله زخمی شدند.
شاهدان تاکید کردند، نظامیان صهیونیست از ورود آمبولانس ها، به داخل اردوگاه برای انتقال زخمی های به بیمارستان ممانعت کردند. روز پنج شنبه نیز 4 جوان فلسطینی در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی ظرف 5 ساعت در اردوگاه قلندیا، الخلیل، بیت المقدس و سلفیت در کرانه غربی به شهادت رسیدند.
براساس این گزارش، در بیت المقدس نظامیان رژیم صهیونیستی یک خودروی فلسطینی را به بهانه قصد راننده برای زیر گرفتن یک نظامی صهیونیست در کنار ایست بازرسی، با به رگبار بستن راننده، وی را به شهادت رساندند.
شاهدان گفتند، آنان بیش از 30 گلوله به این جوان شلیک کردند و او را به حال خود رها کردند تا از شدت خونریزی به شهادت رسید؛ درحالی که خودروهای امدادی برای امداد رسانی وانتقال نظامی صهیونیستی به بیمارستان در محل حاضر شده بودند.
در جنوب الخلیل نیز نظامیان صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در نزدیکی سده الفحص به بهانه مظنون بودن به وی، هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

در شمال کرانه غربی هم در جریان یک عملیات مقاومتی، یک جوان 23 ساله فلسطینی هدف گلوله صهیونیست ها قرار گرفت و دو صهیونیست در نزدیکی شهرک نشین ارییل هدف اصابت چاقو واقع شدند.

 


جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن