تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820487791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویکرد دولت در برنامه ششم برتنش بازار کار می افزاید


واضح آرشیو وب فارسی:پارسینه: وزیر اسبق کار و امور اجتماعی گفت: نگاه غلطی که دولت به بازار کار در لایحه پیشنهادی برنامه ششم توسعه باعث بروز تنش های بیشتر در مناسبات روابط کار می شود.
«حسین کمالی»، رئیس حزب اسلامی کار در جلسه امروز گردهمایی دبیران اجرایی سراسر کشور گفت: برنامه ششم دولت دچار سردگمی هایی است و این سردگمی ها را به وضوح می توان در تبصره ها دید.
وی در نقد نگاه دولت به برنامه ششم توسعه گفت: شاید بتوان مدعی شد که نویسندگان این لایحه پیشنهادی نتوانسته اند نوع بیماری را تشخیص دهند تا درمانی مناسب رابرایش درنظر گیرند و در نتیجه به قصد اصلاح خرابی ها می خواهند سیاستی را اجرا کنند که نتیجه ای جز ایجاد خرابی جدید ندارد.
دبیرکل حزب اسلامی کار افزود: اکنون جامعه کارگری در روزهای سختی به سر می برد کارگران با زور و آبروداری سعی دارند از این مرحله سخت بگذرند. حتی اگر کارگر قصد تلاش بیشتر را داشته باشد امکانات برایش فراهم نیست.
وی تاکید کرد: سابقا برای خرید و تهیه امکانات از جمله مسکن پول وجود داشت و فقط نیاز به ضمانت برای خرید بود اما امروزه پولی وجودندارد در واقع نبود منابع مالی اراده ها را محدود کرده است و توان انجام کار ها را از افراد گرفته است.
کمالی تصریح کرد: کودکانی در خانواده کارگران وجود دارند که با استعداد هستند اما به دلیل کاستی ها و کمبود توان ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی پارسینه ]
رویکرد دولت در برنامه ششم برتنش بازار کار می افزاید






جمعه ، ۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پارسینه]
[مشاهده در: www.parsine.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن