تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای باخت نمی آییم/امیدواریم به سمت تشکیل چند حزب فراگیر برویم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عارف: برای باخت نمی آییم/امیدواریم به سمت تشکیل چند حزب فراگیر برویم رئیس بنیاد امید ایرانیان تنها راه پیشرفت و کسب اکثریت کرسی های مجلس را رسیدن اصلاح طلبان به اجماع دانست و گفت: ما برای باخت نمی آییم.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ دي ساعت 22:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمدرضا عارف عصر پنج شنبه در همایش اصلاح طلبان گفت: توجه به موضوع خرد جمعی و ادای تکلیف یکی از دغدغه های ما است.
وی ادامه داد: نتیجه بحث های دو ساله و نشست های نخبگان سیاسی این شد که یک جهت گیری در دستور کار قرار گیرد و از حرکت های جبهه ای حمایت شود؛ البته تک روی و سهم خواهی هیچ وقت قابل قبول نیست.
رئیس بنیاد امید ایرانیان تصریح کرد: شورای عالی سیاست گذاری مسوولیت نهایی کردن نامزدها را به انتخاب حوزه ها گذاشته و حوزه های انتخابیه هیچ محدودیتی در ترکیب اعضا ندارند.
به گفته وی شورای اصلاح طلبان استان ها نقش کلیدی در تشکیل مجمع حوزه ها و داوری در مواقع ضروری دارد که آن نیز با حضور اعضا و نخبگان تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: هیچ حزب و گروهی از دسته اصلاحات نباید احساس کند کنار گذاشته شده و به حتم نیز اینگونه نخواهد بود چرا که ما نیاز به اجماع کامل داریم.
رئیس بنیاد امید ایرانیان خاطرنشان کرد: نقشه جبهه اصلاح طلبان نیاز به اجماع کلی دارد و همه باید با سعه صدر و نگاه به آینده برخورد کنند.
عارف تصریح کرد: دو انتخابات آتی برای ما بسیار مهم است و انشاالله ما نیز در مسیر قانون حرکت می کنیم و در پی این فرصت تا انتخابات باید به خوبی رویکرد خویش را مدیریت کنیم و برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.
وی اضافه کرد: شرایط جامعه و کشور و فضای قابل قبولی که گرایش به سمت اصلاح طلبان را نزدیک می کند باید مدیریت کنیم.
رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: باید هر گونه اختلاف و دعوا در خانواده را به نتیجه برسانیم تا بعد از هفت اسفند با رفع شدن اشکالات شورای اصلاح طلبان ماندگار شود.
عارف اظهار داشت: در جلسات مختلف شورای اصلاح طلبان تاکید بر این شده که رویکرد خویش را محدود به فرد نکنیم باید همه منش خرداد 92 را عملی کنیم و اگر حوزه ها به فردی رسید همه باید به آن تمکین کنند.
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه منافع ملی در انتخابات حائز اهمیت است گفت: باید منافع ملی بر منافع سیاسی ترجیح داده شود و گفتمان اصلاحات مورد اهتمام واقع شود.
عارف تصریح کرد: گفتمان اصلاحات اصیل است و دغدغه ما نیز تحقق آرمان های انقلاب بوده و بدین جهت منافع ملی را بر منافع حزبی ترجیح می دهیم.
وی افزود: محور اصلی جبهه اصلاحات احزاب اصلاح طلب هستند و امیدواریم به سمت و سوی تشکیل چند حزب فراگیر برویم.
عارف ادامه داد: اصلاح طلبان باید در این شرایط به دنبال حفظ آرامش باشند؛ در ارتباط با حرکات خودسر نیز که اتفاق می افتد امیدواریم عکس العمل نشان ندهند اما باید مراجع ذیربط نیز به وظایف خود درباره تامین امنیت مراسم قانونی توجه کنند.
وی اضافه کرد: در این شرایط رفتار متقابل جواب نمی دهد؛ کشور نیاز به آرامش دارد.
عارف اظهار داشت: باید ضوابط قانونی و قانونمداری را رعایت کنیم و شعار ما همیشه قانون بوده و خود را موظف به آن می دانیم.
رئیس بنیاد امید ایرانیان اظهار داشت: در انتخابات آتی نیز انتظار داریم نهادهای اجرایی و نظارتی قانون را اجرا کنند؛ رفتار غیر قانونی آسیب به همبستگی ملی می زند؛ راهبرد ما در انتخابات آینده تشویق اقشار مختلف به شرکت در پای صندوق های رای است؛ راهبرد ما همان رای های خاکستری است و باید آنها را به میدان آوریم و برای این منظور هم باید قانون را مدنظر قرار دهیم.
عارف تاکید کرد: از هویت اصلاح طلبی خود هیچگاه کوتاه نمی آییم و با حفظ این هویت حتی به دنبال تعامل با رقبا هستیم.
وی به حمایت از دولت یازدهم پرداخت و گفت: امیدواریم با تشکیل مجلسی راهبردی در آینده به دولت بیش از گذشته کمک کنیم و به رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم توجه کنیم.
رئیس بنیاد امید ایرانیان تصریح کرد: اگر دولت یازدهم هم در همان ماه های اول گزارشی از کشور و شرایط آن دوران را ارائه می داد شاید پیشرفت های آنها نمود بیشتری داشت و امیدواریم با مجلسی راهبردی بتوانیم به دولت کمک کنیم.
عارف خاطرنشان کرد: در صورتیکه اکثریت کرسی های مجلس را به دست گیریم برنامه هایی خواهیم داشت که یکی از آنها، برنامه راهبردی است تا با هماهنگی دولت به پیش برویم.
وی توجه به زنان و جوانان را جزو اولویت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان دانست و گفت: زنان باید بیش از پیش در مجلس نقش آفرینی داشته باشند و این مهم حائز اهمیت است.
عارف با بیان اینکه ما برای باخت حضور پیدا نمی کنیم، گفت: باید تلاش کنیم با کشف ظرفیت زنان و جوانان پتانسیل آنها را شکوفا کنیم؛ در خرداد 96 نیز انتخابات شوراها را داریم که باید این مهم نیز مدنظر واقع شود.
وی به نام نویسی انتخابات اشاره کرد و گفت: تا زمان پایان نام نویسی باید نخبگان و برجستگان حضور پیدا کنند و امیدواریم انتخابات پرشوری را در آینده داشته باشیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن