تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس دهم در شهرستان پلدختر به8 نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نیوز: معاون فرماندار پلدختر گفت: از زمان آغاز نام نویسی ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا کنون هشت نفر با مراجعه به فرمانداری این شهرستان در حوزه انتخابیه پلدختر نام نویسی کرده اند .
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان حسین علی مومیوند در گفت وگو با خبرنگاربرنادرپلدختر اظهار داشت:در ششمین روز ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک کاندیدا ی دیگربا مراجعه به فرمانداری شهرستان پلدختر به جمع کاندیداهای حوزه انتخابیه پلدختر افزوده شد .
وی با بیان اینکه امروز هم یک نفر با حضور در فرمانداری ثبت نام کردند گفت: در مجموع از ابتدای ثبت نام تا کنون هشت نفر برای شرکت در دهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بودند.
وی افزود: روند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر ماه آغاز شد و به مدت یک هفته تا چهارم دیماه (جمعه) ادامه دارد .
وی گفت: از بین داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی که برای ثبت نام به مرکز حوزه انتخابیه پلدختر مراجعه کردند یک نفر سابقه ثبت نام در دوره های گذشته انتخابات را دارد .
 وی با اشاره به زمان بر بودن فرآیند روند ثبت نام و باتوجه به اینکه مهلت ثبت نام در روز جمعه پایان می یابد از داوطلبان نمایندگی مجلس خواست تا با مراجعه به مرکز حوزه انتخابیه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند
مومیوند ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری برنا ]

پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن