تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803861343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسوس: ویسی مثل گواردیولا مربیگری می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خسوس: ویسی مثل گواردیولا مربیگری می‌کند
فرناندو دخسوس دروازه‌بان برزیلی استقلال‌خوزستان معتقد است که از حضورش در ایران به دنبال هیچ رکوردشکنی‌ای نمی‌گردد.

فرناندو به خبرنگار "ورزش سه" گفت: شما از من در مورد مهمترین تیمی که در برزیل عضو آن بودم سؤال کردید، باید بگویم که تیم ماکای که به اصطلاح در رده B یعنی دسته دو رقابت‌های برزیل قرار دارد، بهترین تیمی بود که من عضو آن بودم. من تا به حال عضو تیم‌ملی برزیل نبودم ولی در رده المپیک جزو 50 بازیکنی بودم که به اردوی تیم‌ملی دعوت شدم.
رفاقت و همدلی حرف اول را در استقلال‌خوزستان می‌زند لحظات خوب و بد زیادی در برزیل داشتم که هیچ وقت آنها را فراموش نمی‌کنم. امسال از اینکه در ایران هستم خیلی خوشحالم. استقلال‌خوزستان بازیکنان جوان و در عین حال حرفه‌ای دارد که می‌توانند با همدلی و رفاقتی که در کنار هم دارند، نتایج خوبی کسب کنند.
آمدنم به ایران یک اتفاق قشنگ در زندگی‌ام بود شما در مورد اینکه چطور آقای ویسی شخصاً به برزیل آمد و من را انتخاب کرد، سؤال کردید؛ باید بگویم جواب این سؤال را خود ایشان باید بدهد اما برای من این دیدار و انتخاب یک اتفاق قشنگ در زندگی‌ام بود که باعث شد من به ایران بیایم و بتوانم خاطرات خوبی را در اهواز و با این تیم پشت سر بگذارم. آمدن من به استقلال خوزستان یک ترانسفر حرفه‌ای بود و من به عنوان یک بازیکن تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم ما نتیجه بگیرد.
ابداً دنبال آمار و ارقام نیستم * شما در طول یک نیم فصل تنها 4 گل دریافت کردید، 11 کلین‌شیت داشتید و 2 پاس گل دادی. فکر می‌کنی در پایان فصل این آمار چه تغییری خواهد کرد؟ خسوس: من ابداً دنبال آمار نیستم و هر روز تلاش می‌کنم تا سخت کار کنم و بتوانم در بازی‌ها نمایش خوبی ارائه دهم تا تیم ما در خط حمله خوب گل بزند و گلی هم دریافت نکند. این نتیجه‌ای هم که من گرفتم در حقیقت از عملکرد خوب کل تیم استقلال خوزستان است. من همیشه سعی کرده‌ام تمام تمرکزم را روی بازی‌ها بگذارم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و زیاد به آمار و ارقام کاری ندارم. در 30 سال گذشته که من تجربه بازی در تیم‌های برزیلی را داشتم، یک نکته را به خوبی می‌دانم و آن هم این است که در تیمی که رفاقت و همدلی وجود داشته باشد، موفقیت حرف اول را می‌زند.
شکستن رکورد آرمناک، برایم مهم نیست * با وجودی که شما معتقدید آمار و ارقام برایتان اهمیت ندارد، اما اگر 90 دقیقه بتوانید دروازه استقلال‌خوزستان را بسته نگه دارید، به رکورد آرمناک پطروسیان دروازه‌بان موفق سال‌های نه چندان دور سپاهان نزدیک می‌شوید و در جایگاه دوم قرار می‌گیرید و این مساله می‌تواند در سال‌های آینده به پیشنهادهای بهتر برای شما کمک کند. خسوس: دقیقاً من همان حرف‌هایی که برای سؤال بالا به شما جواب دادم دوباره هم تکرار می‌کنم. ابداً برای من ارقام و آمار مهم نیستند و من تمام تمرکزم را روی نتیجه گیری تیم می‌گذارم.
قاضی بهترین مهاجم، رحمتی بهترین گلر * از دید شما بهترین مهاجم و گلر لیگ ایران چه کسانی هستند؟ خسوس: من فکر می‌کنم از تیم‌هایی که مقابل ما بازی کردند، محمد قاضی فوروارد صبای قم بهترین مهاجم و مهدی رحمتی گلر استقلال هم بهترین دروازه‌بان است.
ویسی مثل گواردیولا مربیگری می‌کند * شما ویسی را با کدام مربی مطرح اروپایی مقایسه می‌کنید؟ خسوس: به عقیده من آقای ویسی تمرینات حرفه‌ای با بازیکنان انجام می‌دهد. تمرینات ما روزانه با هم متفاوت است  و براساس بازی حریف تاکتیک خاصی را اتخاذ می‌کنیم که همین مساله به ما کمک می‌کند که در زمین موفق باشیم. به عقیده من آقای ویسی مثل گواردیولا مربیگری می‌کند.
ایران را از جام‌جهانی برزیل می‌شناسم من قبل از اینکه به فوتبال ایران بیایم، شناختی از بازیکن یا مربی خاصی نداشتم اما بدون اینکه بدانم قرار است به لیگ‌برتر ایران بیایم، می‌دانستم که ایران جزو تیم‌های صعودکننده به رقابت‌های جام‌جهانی است و از این بابت شناخت کمی از این تیم به دست آورده بودم. قبل از حضورم در ایران هم از پیمنتا مهاجم نفت آبادان و گسترش فولاد نظر خواستم و مشورت گرفتم و او هم عنوان کرد با وجود اینکه استقلال‌خوزستان مدت زمانی نیست در لیگ‌برتر حضور دارد اما حضور در ایران می‌تواند تجربه خوبی باشد.
ایران باید به داشتن مربی چون کی‌روش افتخار کند شما در مورد کارلوس کی‌روش سؤال کردید باید بگویم ایشان مربی بسیار بزرگی است و فکر می‌کنم کسی در دنیا نباشد که یک چنین مربی و تئوریسین فوتبالی را نشناسد و تیم‌ملی ایران باید به داشتن چنین مربی‌ای افتخار کند و قدر آن را بداند. اولین بازی که من از تیم‌ملی ایران به صورت کامل دیدم، دیدار مقدماتی مقابل عمان بود من فکر می‌کنم ایران تیم‌ملی با شخصیتی دارد و تیم‌های خوب آسیاست. حقیقی هم یک دروازه‌بان خوب و با کیفیت است که می‌تواند به موفقیت تیم کمک کند.

مربی گلرهای حرفه‌ای استقلال‌خوزستان * بسیاری از کارشناسان معتقدند روند خوب استقلال‌خوزستان در نیم فصل دوم تغییر خواهد کرد. خسوس: این مساله خیلی طبیعی است در برزیل هم کارشناسان چنین حرف‌هایی می‌زنند. البته من فکر می‌کنم ما کار سختی در دور برگشت داریم ولی همه باید برای نتیجه‌گیری تلاش کنیم. از کارگرهای کارخانه گرفته تا مدیر و مربی و بازیکن همه باید کاری کنیم تا امتیازاتمان را حفظ کنیم و جایگاهمان بالای جدول نگه داریم. بسیار اتفاق می‌افتد که تیم‌هایی که در نیم فصل اول نتیجه نگرفته‌اند، می‌توانند در نیم فصل دوم جزو بالانشین‌ها باشند. من با تمام احترامی که برای همه تیم‌های لیگ‌برتری قائل هستم نمی‌توانم از رقیب خاصی اسم ببرم فقط این را می‌گویم که اگر بازیکنان دچار غرور نشوند و بتوانند همدلی خودشان را حفظ کنند، با کادرفنی باهوشی که داریم می‌توانیم نتیجه بگیریم. ضمن اینکه به عقیده من یکی از عوامل موفقیتم آقای بختیاری‌زاده مربی دروازه‌بان‌های تیم است که تمرینات بسیار خوبی به صورت روزانه با ما انجام می‌دهد و مربی باهوش و حرفه‌ای است و همیشه اعتماد به نفس و تکنیک خوبی قبل از بازی‌ها به من تزریق می‌کند.
*حرف آخر حرف آخر؛ من از همه رسانه‌ها به خاطر پیگیری مربوط به من و باشگاه استقلال‌خوزستان تشکر می‌کنم و از تمام کارکنان و کارمندان باشگاه و کادرفنی به خاطر حمایت‌هایشان و جایگاهی که در حال حاضر دارم متشکرم.

گفتگو از شقایق آسیایی

فرناندو خسوس استقلال خوزستان

ارسال به تلگرام


10:24  1394/10/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن