تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820095376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه «اس-300» را به قزاقستان تحویل داد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
روسیه «اس-300» را به قزاقستان تحویل داد




روسیه در راستای توسعه همکاری‌ها برای ایجاد ساختار مشترک پدافند هوایی، سامانه «اس-300» را به قزاقستان تحویل داد.





خبرگزاری فارس: روسیه در راستای توسعه همکاری‌ها برای ایجاد ساختار مشترک پدافند هوایی، سامانه «اس-300» را به قزاقستان تحویل داد.

روسیه راستای توسعه همکاری برای ایجاد ساختار مشترک پدافند هوایی، سیستم‌های موشکی ضد هوایی «اس-300» را به کشور قزاقستان تحویل داد.

«سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه در دیدار با «ایمانگالی تاسماگامبدوف» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قزاقستان گفت: روسیه پروژه انتقال اس-300 به قزاقستان را تکمیل کرده است.

شایگو گفت: تحویل اس-300 به قزاقستان بخصوص در شرایط کنونی جزو ملزومات محسوب می‌شود زیرا در مناطق مختلف منطقه و در مرزهای قزاقستان تهدیدات مختلف وجود دارد.

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح قزاقستان ضمن تشکر از انتقال پنج سامانه موشکی اس-300 در تابستان سال جاری از روسیه به قزاقستان افزود: این حرکت یک پشتیبانی عالی و مؤثر در جهت تقویت نیروی دفاعی منطقه محسوب می‌شود.

این در حالی است که این اقدام با هدف تقویت ظرفیت‌های بلوک امنیتی کشورهای شوروی سابق موسوم به «سازمان پیمان امنیت جمعی» که متشکل از قزاقستان، ارمنستان، بلاروس، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان است، انجام می‌شود.






تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن