تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزگرد بررسی آمادگی بهداشتی و درمانی در برابر آنفلوآنزا در ایرنا اراک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اراک- ایرنا- میزگرد بررسی آمادگی بهداشتی و درمانی استان مرکزی برای مقابله با شیوع بیماری آنفلوآنزا روز پنج شنبه در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان مرکزی در اراک برگزار شد.
مسئولان بهداشتی و درمانی و متخصصان پزشکی شرکت کننده دراین میزگرد همگی تاکید کردند که این بیماری در استان مرکزی به طور کامل تحت کنترل است و جای هیچگونه نگرانی و دغدغه برای مردم نیست ولی رعایت نکات بهداشتی ضروری است.
ماهیت ویروس آنفلوآنزا ، روند شیوع و همه گیری، آمادگی های حوزه بهداشتی برای پیشگیری از انتقال ویروس، اقدامات درمانی، آمادگی های حوزه درمان دولتی و تامین اجتماعی استان مرکزی از موضوعات مطرح شده در این میزگرد بود.
راههای سرایت، تامین دارو و واکسن، تجهیزات حفاظتی، توصیه هایی برای مسافران، روش برخودر گروههای حساس با این بیماری و آموزشهای همگانی از دیگر موارد مطرح شده دراین نشست بود.
دکتر حسین سرمدیان متخصص بیماری های عفونی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکترعزیرالله دبیر معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، دکتر عباس اسماعیلی معاون فنی مرکز بهداشت استان مرکزی و شیما نکوئیان کارشناس دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، علی حیدر شاه حسینی رئیس و مژگان حیدری دبیر خبرگزاری ایرنا استان در این میزگرد حضور داشتند .
مشروح مطالب این میزگرد روز یکشنبه ششم دی ماه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
میزگرد بررسی آمادگی بهداشتی و درمانی در برابر آنفلوآنزا در ایرنا اراک برگزار شد



میزگرد بررسی آمادگی بهداشتی و درمانی در برابر آنفلوآنزا در ایرنا اراک برگزار شد






پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن