تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813382441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله به حرمین عسکریین خنثی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران خبر: منابع امنیتی عراقی با اشاره به ادامه نبرد سنگین علیه داعش در الرمادی مرکز استان الانبار ،از فرار تروریست ها از مناطق مرکزی این شهر خبر دادند.
به گزارش ایران خبر به نقل از شبکه السومریه، یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق اعلام کرد: ده ها تروریست داعش از مناطق مرکز الرمادی و ساختمانهای دولتی به سوی مناطق الصوفیه، السجاریه در شرق این شهر فرار کرده اند.
این منبع افزود: علت فرار این تروریست ها پیشروی های نیروهای امنیتی برای بازپس گیری الرمادی و حملات کوبنده توپخانه و نیروی هوایی به مواضع تکفیری ها در مرکز شهر است.
این در حالی است که یک منبع امنیتی از تلاش نیروهای مبارزه با تروریسم عراق برای عملیات در منطقه الحوز که ساختمان های دولتی در مرکز الرمادی در آن واقع شده است خبر داد.
یحیی رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق دستاوردهای مهمی به دست آورده اند و فاصله اندکی با ساختمان های دولتی در مرکز الرمادی دارند.
وی افزود: در عملیات نیروهای عراقی شمار زیادی از تروریست ها کشته شده اند.
فرحان محمد عضو شورای استان الانبار نیز گفت: نیروهای امنیتی با حمایت نیروی هوایی موفق به آزاد سازی ساختمان اداره راهنمایی و رانندگی در کوی افسران شده و پرچم عراق را بر بالای آن نصب کرده اند.
وی افزود: ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ایران خبر ]

پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران خبر]
[مشاهده در: www.irankhabar.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن