تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805916117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم يكبار ديگر در اسفندماه حماسه مي‌آفرينند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مردم يكبار ديگر در اسفندماه حماسه مي‌آفرينند
رئيس‌جمهور در ادامه سفرهاي استاني خود، به منظور ديدار با مردم جنوب استان تهران، وارد شهرري شد. روحاني در بدو ورود به آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني(ع)، در محل مصلاي حرم از سوي آيت‌الله‌ري شهري توليت اين آستان مورد استقبال قرار گرفت.

مردم يكبار ديگر در اسفندماه حماسه مي‌آفرينند
رئيس‌جمهور در ادامه سفرهاي استاني خود، به منظور ديدار با مردم جنوب استان تهران، وارد شهرري شد. روحاني در بدو ورود به آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني(ع)، در محل مصلاي حرم از سوي آيت‌الله‌ري شهري توليت اين آستان مورد استقبال قرار گرفت. دكتر روحاني پس از زيارت حرم مطهر حضرت عبدالعظيم حسني(ع) و حضرت حمزه بن موسي الكاظم(ع)، بر سر مزار آيت‌الله محمدرضا مهدوي‌كني رئيس فقيد مجلس خبرگان رهبري و آيت‌الله سيدعلي غيوري حضور يافت و به قرائت فاتحه پرداخت.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، پس از اين دكتر حسن روحاني در جمع مردم شهر ري، اين شهر را منشأ تمدن ايران و ملجأ ديرين مردم در روزهاي سخت خواند و گفت: اين صحن و حرم و اين سرزمين همواره تاريخ‌ساز بوده و مردم در روزهاي سخت خود در شهر ري و در كنار ملجأ و مأمن و كنار قبر مطهر فرزند امام مجتبي (ع) اجتماع مي‌كرده‌اند. وي با اشاره به اينكه از همين مكان‌ها و از بركت همين حرم‌هاي مقدس بود كه ملت ايران راه انقلاب مشروطه، راه رأي و صندوق رأي را از بيش از يك قرن پيش انتخاب كرد، افزود: بحمدالله بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ما به نقطه‌اي رسيديم كه رأي و صندوق رأي به معناي واقعي كلمه با سلامت، با رقابت و با حضور پرشكوه مردم همراه بوده و همواره براي ما افتخار آفريده است. روحاني همچنين با اشاره به ثبت‌نام كانديداهاي انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: اميدوارم آثار اين شور، شعور و احساسات مردم بزرگ و انقلابي سرزمين ايران را كه از ابتداي دي ماه آغاز شده است، در اوايل ماه اسفند پاي صندوق آرا شاهد باشيم.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه بي‌ترديد ملت ما در اسفند ماه يك بار ديگر حماسه سياسي مي‌آفريند، تصريح كرد: همه مسئولان به تبعيت از مقام معظم رهبري به مسئله حق‌الناس بودن رأي مردم و صندوق آرا توجه خواهند داشت و اين افتخار ايران در اين منطقه است كه هر انتخاباتي در آن باشكوه برگزار شده است.
روحاني با اشاره به اينكه در سخت‌ترين شرايط انتخابات را كنار نگذاشتيم، خاطرنشان كرد: آن روزي كه جنگ بر ما تحميل شده بود، باز هم در موعد مقرر انتخابات مجلس شوراي اسلامي و انتخابات رياست جمهوري برگزار شد و آن زماني كه انتخابات خبرگان آغاز شد و از زماني كه انتخابات شوراها برقرار شد، در هر شرايطي ما انتخابات را برگزار كرديم و اين افتخار اين ملت است كه حتي آن روزي كه عفلقيان به شهرهاي ما موشك پرتاب مي‌كردند، باز هم ما انتخابات را يك روز و يك ساعت به تأخير نينداختيم. رئيس‌جمهور گفت: اين بدان معناست كه نظام به عهدش با مردم وفا كرد و بر مبناي عهدي كه با مردم بسته بود، مسير اداره كشور را از طريق رأي مردم به پيش برد. روحاني در ادامه با بيان اينكه در دي ماه امسال ان‌شاءالله شاهد شكست توطئه‌گران عليه جمهوري اسلامي ايران در ايجاد تحريم‌هاي اقتصادي خواهيم بود و زنجير تحريم گسسته مي‌شود، اضافه كرد: اميد داريم كه مردم بزرگ ما شاهد آرامش و شاهد باز شدن دروازه‌هاي اقتصادي كشور به روي جهانيان باشند. رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه 12 سال با تصويب قطعنامه‌هاي ظالمانه ضدايراني به مردم ايران ظلم شد، اظهار كرد: با اجرايي شدن برجام در دي‌ماه، همه 18 قطعنامه ظالمانه عليه ملت ايران براي هميشه لغو خواهد شد. اين پيروزي از آن شما ملت بزرگ ايران است. اگر نمايندگان شما در وين، ژنو، نيويورك و لوزان توانستند حق اين ملت را بر كرسي بنشانند، به خاطر حضور و مشاركت و حمايت شما مردم بزرگ بود.
روحاني تصريح كرد: دولت يازدهم افتخار مي‌كند مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامي و اين ملت عزيز، بزرگ و فداكار است. امروز ما همه بايد با وحدت، اتحاد، همدلي و انسجام، راه پيروزي و توسعه اين كشور را براي اين ملت بزرگ هموار نماييم.
رئيس‌جمهور با بيان اينكه در مراحل پاياني اجراي برجام هستيم و با كمك شما مردم، آرزوي ننگين افراطيون امريكا، رژيم صهيونيستي و برخي كشورهاي مرتجع منطقه كه مي‌خواستند برجام به مقصد نرسد، ناكام مانده و ملت ما برجام را به فرجام خواهد رساند، گفت: براي توسعه اقتصاد اين سرزمين، دروازه‌ها را روي سرمايه‌ها و فناوري‌هاي جهانيان گشوده و به وعده‌هايي كه به مردم عزيز و بزرگ‌مان داده‌ايم، عمل خواهيم كرد.
روحاني با اظهار خرسندي از اينكه در تازه‌ترين گزارش مركز آمار ايران، تورم نقطه به نقطه كشور، تك‌رقمي و برابر با 9/9 درصد اعلام شده، ادامه داد: اين يعني تورمي كه در آغاز اين دولت 45 درصد بود، به كمتر از 10 درصد رسيده است. رئيس‌جمهور اظهار كرد: برداشتن اين گام‌ها با اعتماد و حمايت و تلاش مردم امكانپذير شده است و ما بايد ركود را نيز از پيش پاي اقتصاد برداريم و بيش از پيش به سمت رونق اقتصادي برويم. با وجود شرايط بسيار سخت اقتصادي و كاهش بهاي نفت به رقم 31 بشكه‌اي دلار، در برابر توطئه قدرت‌هاي جهاني و متأسفانه قدرت‌هاي مرتجع منطقه‌اي كه قيمت نفت را ناعادلانه در سطح پايين قرار داده‌اند، ايستادگي كرده و مسير توسعه كشور را ادامه خواهيم داد. روحاني با اشاره به اينكه در سال آينده داراي رشد اقتصادي قابل ملاحظه خواهيم بود و سال 95 اميد رشد 5 درصدي در اقتصاد ايران را داريم، تصريح كرد: مي‌دانيد بسياري از سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي امروز آماده هستند تا از فرصت بعد از تحريم در اين كشور استفاده و بهره‌برداري كنند.
رئيس‌جمهور خاطرنشان كرد: با تلاش و وحدت مردم، كشوري امن داريم و برخلاف كشورهاي ديگر منطقه كه هر روز در آن كشورها جنگ داخلي، ترور و انفجار وجود دارد، ما در تمام اجتماعات بزرگ كشورمان با حضور مردم و حمايت آنان شاهد امنيت قابل ملاحظه‌اي هستيم.

منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن