تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821170501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز دانش اموزان قربانی استقبال از روحانی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: سفر روحانی به شهر ری و استقبال دانش آموزان از رئیس جمهور با وجود آلودگی شدید هوا نسبت به روز گذشته و عدم تعطیلی دانش آموزان در این شرایط بدهوایی و به خطر انداختن سلامتی آنها کاری بسیار ناپسند سیاسی برای تبلیغات بود.
عبدالمجید شیخی استاد دانشگاه و اقتصاد دان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به سفر روحانی به شهر ری و استقبال دانش آموزان از رئیس جمهور با وجود آلودگی شدید هوا نسبت به روز گذشته و عدم تعطیلی دانش آموزان اظهار داشت: قربانی شدن دانش آموزان در این شرایط بدهوایی و به خطر انداختن سلامتی آنها کاری بسیار ناپسند سیاسی برای تبلیغات بود.
وی با بیان اینکه مسلما اگر هوا آلوده تر از دیروز بود تعطیلی مدارس باید تداوم داشت افزود: این حرکت نشان دهنده نداشتن پایگاه مردمی این طیف سیاسی سردر گم است.
این استاد دانشگاه گفت: با توجه به اینکه کارشناسان هواشناسی و زیست محیط می گویند بیش از هشتاد درصد از آلودگی هوا ناشی از خودروها و موتورسیکلت هاست مسلما این آلودگی تحت تاثیر مصارف فرآورده هایی مثل بنزین است. بنزینی که عمدتا وارداتی است و آلودگی فعلی هوا ناشی از مصرف بنزین وارداتی است .
شیخی افزود: بنابراین بنزینی که دولت در پتروشیمی و پالایشگاهها تولید می کرد و در دوسال گذشته برنامه تولید پتروشیمی ها را به نام دروغین اینکه بنزین پتروشیمی آلوده کننده است تعطیل کردند حرکت زشت دروغ و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

چهارشنبه ، ۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن