تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نام هنرمند پیشکسوت رشته عکاسی در رقابت های انتخاباتی ارومیه


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: هنرمند پیشکسوت رشته عکاسی آذربایجان غربی ظهر امروز(۲ دی) برای ثبت نام در رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری ارومیه شد.
به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، اسفندیار اصغرخانی، هنرمند حرفه ای و بنام آذربایجان غربی بیش تر از 30 سال است که مشغول به فعالیت های عکاسی است و تاکنون موفق به دریافت جوایز بین المللی از جشنواره های معتبر داخلی و خارجی شده است.
وی، متولد سال یک هزار و ۳۴۰ هجری شمسی است که لمپیوس ژاپن، جشنواره جهانی عکاس چین، جشنواره بین المللی کودک و نوجوان (سوره) و دوسالانه موزه هنرهای معاص از مهم ترین آثار این هنرمند حرفه ای هستند.
آثار هنری وی در نمایشگاه های کشورهای یی مانند هلند، ژاپن، سنگاپور، انگلیس، چین وجمهوری آذربایجان به نمایش در آمده است.
میراث آذربایجان، ارمغان توسعه، اطلس پارک ملی دریاچه ارومیه و لبنان در 33 روز از دیگر آثار مکتوب وی به شمار می آیند.
گفتنی است، وی در حال حاضر عکاس و خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی می باشد که آخرین مستند وی« اشک های نریخته بر روی برف ها» با موضوع سقوط هواپیمای تهران ارومیه است.
لازم به ذکر است، 161 نفر در آذربایجان غربی برای شرکت در رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که فرمانداری ارومیه امروز بار دیگر با شور و شوق ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]

چهارشنبه ، ۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن