تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803718405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور آگاهانه مردم در انتخابات سدی مقابل توطه دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:
حضور آگاهانه مردم در انتخابات سدی مقابل توطه دشمنان است

حجت الاسلام ناصر شکریان


شناسهٔ خبر: 3007851 - چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
استانها > مازندران

محمودآباد - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، حضور آگاهانه مردم را در انتخابات خبرگان رهبری سدی در مقابل توطئه دشمنان دانست. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر شکریان ظهر چهارشنبه در ششمین گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن انتخابات، ضمن تأکید بر تقویت جایگاه ولایت و حمایت از رهبری عظیم الشان انقلاب در مجلس خبرگان رهبری آینده خاطرنشان کرد :دشمنان به‌خوبی می‌دانند برای تغییر نظام جمهوری اسلامی و یا استحاله آن باید ابتدا این جایگاه را تضعیف کنند و یا از بین ببرند که به حول قوه الهی مردم بصیر ایران اسلامی از توطئه‌ها و دسیسه‌های آن‌ها آگاه‌اند و پیوند امام امت و رهبر گران‌قدر انقلاب با مردم و پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است.

وی به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و حضور هیئات مذهبی مازندران در دهه آخر صفر اشاره کرد و ضمن گزارشی از روند بازدیدها و فعالیت‌های این ایام اظهار داشت: حضور اگاهانه مردم در انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات پیش رو  سدی در مقابل  توطئه دشمنان است.

وی در ادامه افزود: مردم ایران اسلامی همواره بصیرت و آگاهی خود را در تمامی انتخابات حفظ کرده‌اند و آرمان‌های انقلاب با حضور آگاهانه و با شور و شعور مردم در همه عرصه‌ها امکان‌پذیر است و  در ادامه تصریح کرد: مردم همواره درصحنه‌های اصلی انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده‌اند و امروز نگاه تمام دنیا به مردم ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به دسیسه‌های دشمنان و اهداف پلیدشان در همه انتخابات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حضور گسترده، فعال و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی همواره بیانگر حمایت قاطع آحاد جامعه از انقلاب و نظام و همچنین خنثی‌کننده توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات با مشارکت همه نیروهای وفادار به‌نظام و متعهد و معتقد به انقلاب اسلامی برای خلق حماسه سیاسی دیگر جلوه دیگری از  نمایش اقتدار ایران اسلامی در مقابل همه هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده به‌نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با تأکید بر بصیرت افزایی در جامعه به‌ویژه در ایام انتخابات را رسالت ویژه روحانیون دانست و با اشاره به ولادت نبی مکرم اسلام (ص)، هفته وحدت و برگزاری ایام ولادت امام جعفر صادق  در هفته آینده تصریح کرد: علماء و روحانیون زمینه حضور گسترده و اگاهانه در دو انتخابات پیش رو باهدف  پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری را در مراسم‌های آئینی فراهم کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی نیا معاون آموزشی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر ایجاد فرهنگ مهدویت با همکاری بنیاد مهدویت استان خاطرنشان کرد: دنیای غرب و استکبار لحظه‌به‌لحظه در حال شبهه افکنی در میان اقشار مختلف جوامع اسلامی است و یکی از اصلی‌ترین شبهات به چالش کشاندن فرهنگ مهدویت است که باید برای پاسخ به این شبهات برنامه‌ریزی دقیق و گسترده داشت

روحانی نیا در ادامه به برگزاری دوره‌های مختلف ویژه مهدویت برای روحانیون مستقر و طرح هجرت اشاره و تصریح کرد: با همکاری بنیاد مهدویت در برگزاری این دوره‌ها سعی خواهیم کرد در گسترش فرهنگ ناب مهدوی قدمی نو برداشته شود.

معاون فرهنگی آموزشی و پرورشی استان در پایان به برگزاری انتخابات انجمن‌های اسلامی در این ماه اشاره کرد و تصریح کرد: بیش از ۷۰ تشکل و انجمن اسلامی در این انتخابات حضور فعال خواهند داشت و به رقابت می‌پردازند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن