تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خوسف خبر داد رشد 17 درصدی ولادت در شهرستان خوسف


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار خوسف خبر داد
رشد 17 درصدی ولادت در شهرستان خوسف
فرماندار خوسف گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان‎ماه امسال تعداد 267 نوزاد در این شهرستان متولد شده‎اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد رشد را نشان می‎دهد.

خبرگزاری فارس: رشد 17 درصدی ولادت در شهرستان خوسف



به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‎فرد صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی شهرستان خوسف اظهار داشت: در شهرستان خوسف از ابتدای سال تا پایان آبان‎ماه تعداد 267 نفر نوزاد متولد شده‎اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 229 نفر بوده که نشانگر 17 درصد رشد است. وی با تأکید بر آگاهی بخشیدن و ترویج فرهنگ افزایش جمعیت و برپایی کارگاه‎های آموزشی سبک زندگی و ازدواج آسان، افزود: یکی از برنامه‎های مطرح شده در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی، سیاست‎های جمعیتی بوده که در 14بند توسط مقام معظم رهبری نیز ابلاغ شده است و همه دستگاه‎های ذی‌ربط موظف به اجرای این سیاست هستند. فرماندار خوسف ادامه داد: از سوی موسسه آبشار عاطفه‎ها، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی و بسیج تاکنون کارگاه‎های مختلف در سطح شهرستان برگزار شده است. فرجامی‎فرد اهدای 35 سری جهیزیه ویژه نوعروسان کم‎بضاعت، استفاده از تریبون نماز جمعه به منظور آگاهی دادن به مردم و ترویج ازدواج آسان را از برنامه‎های فرهنگی و اجتماعی شهرستان برشمرد. امام جمعه خوسف نیز در این جلسه اظهار داشت: باید سبک زندگی مردم فرق کند و اگر در آینده جامعه اسلامی پیر شوند با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد. حجت‎الاسلام شاه بیکی گفت: دیر ازدواج کردن جوانان و بالا رفتن سن ازدواج هم یکی از معضلات فرهنگی و اجتماعی است که اگر ازدواج آسان باشد بخشی از این مشکلات حل می‎شود. گفتنی است، در این جلسه مصوب شد اداره تبلیغات اسلامی اقدامات لازم در ارتباط با راه‎های افزایش جمعیتی از طریق روحانیون مساجد و مبلغان اقدام نماید. همچنین به منظور بهره‎گیری از پژوهش‎های دانشجویان مقرر شد دانشگاه‎ها با تشکیل نشست با اساتید حوزه علوم انسانی برنامه‎ریزی لازم در ارتباط با موضوعات ترویج سبک زندگی، سیاست‎های جمعیتی و راه‎های افزایش جمعیت اقدام کنند و به منشور آگاه‎سازی و تنویر افکار عمومی نسبت به حقوق بانوان شاغل در بخش خصوصی و دولتی(به ویژه در زمینه مرخصی زایمان، دوران شیردهی، حقوق و مزایای دوران مرخصی...) سازمان‎های مردم نهاد شهرستان با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کارگاه برگزار کنند. همچنین شبکه بهداشت راه‎های افزایش جمعیت را در دستور کار قرار دهند.  



انتهای پیام/69036/ت40

http://fna.ir/GF7UTA





94/10/02 - 11:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن