تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820986907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوزانو در اولین گفت و گوی رسمی‌اش (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لوزانو در اولین گفت و گوی رسمی‌اش (عکس)
سرمربی جدید و آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران امروز برای اولین بار رو در روی رسانه ها نشست و از رویاهای خود در المپیک گفت. به گزارش "ورزش سه"، رائول لوزانو ظهر امروز قرارداد خود را به صورت رسمی امضا کرد و سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد. لوزانو بعد از این نشست رو در روی خبرنگاران نشست و اهم صحبت هایش این طور بود:

* احساسم این است که بازیکنان انگیزه زیادی برای رفتن به المپیک دارند و این بهترین فرصت برای رفتن به المپیک است زیرا بزرگ‌ترین موفقیت تاریخی خود را در ورزش ایران رقم می‌زنند.





 * به شما قول می‌دهم که تیم ملی و بازیکنانش در تمرین‌ها حداکثر توان خود را می‌گذارند تا به بهترین شکل برای المپیک آماده شوند. ما هدف و رویای بزرگی در سر داریم که حضور در ریو است.





* یک موزیسین حرفه‌ای برای رسیدن به یک هارمونی و ریتم خاص باید مدت‌ها تمرین کند.





* محض یادآوری به خودم می‌گویم وقتی هدایت تیم بزرگی را بر عهده می‌گیرید که در بین 10 کشور برتر رنکینگ جهانی است در حقیقت چالش بزرگی را قبول کرده‌اید.





* ولاسکو دوست من است. ما تقریبا همشهری هستیم. در یک دانشکده درس خواندیم و دو سال در یک تیم ورزشی هم‌بازی بودیم. من با برادر کوچک ولاسکو هم دو سال در یک تیم بازی می‌کردم.





* مادران من و ولاسکو با هم همکار بودند و مادر خولیو معلم زبانم بود. ما بیش از حد تصور شما به هم نزدیکیم. هر هفته از هم خبر می‌گیریم.





* هر گونه ارتباطی باید با نهایت احترام باشد و از همین جا می‌گویم که درهای تیم ملی به روی مربیان ایرانی باز خواهد بود تا اگر خواستند به تمرین‌ها بیایند و تمرین‌های ما را از نزدیک ببینند.






رائول لوزانو (سرمربی) تیم ملی والیبال ایران والیبال

ارسال به تلگرام


17:02  1394/10/01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن