تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819819740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر خبرگان دقیق عمل کند هجمه ای به رهبری وارد نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مجلس خبرگان رهبری گفت: هرچه زمان جلوتر می رود، دشمن بیشتر رهبری نظام را می شناسد، توان رهبری را بیشتر رصد می کند و با طرح نقشه های جدید، تلاش در تضعیف رهبری دارد.
به گزارش تابناک مازندران، آیت الله سیدرحیم توکل با بیان اینکه حضورم در انتخابات خبرگان ضرورت دارد، اظهار کرد: شرایط خبرگان شرایط حساسی است و رهبر انقلاب نیاز به حمایت دارد.
وی با اظهار اینکه توان نظام ما به رهبری است، افزود: مقام معظم رهبری قدرت و عزت نظام است.
عالم برجسته مازندرانی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف رهبری، تصریح کرد: هرچه زمان جلوتر می رود، دشمن بیشتر رهبری نظام را می شناسد، توان رهبری را بیشتر رصد می کند و با طرح نقشه های جدید، تلاش در تضعیف رهبری دارد.
توکل درباره حضور نامزدهای جوان در انتخابات خبرگان، بیان کرد: صرف جوانی کافی نیست و نیاز است جوانی با علم و تجربه توأم باشد و تجربه نیز مهم تر از علم است.
وی درباره عملکرد خبرگان فعلی، خاطرنشان کرد: خبرگان فعلی از لحاظ علمی در سطح خوبی قرار دارند، از تجربه بسیار بالایی برخوردارند، عملکرد خوبی نیز داشتند اما انتظارها بیشتر از این بود و نیاز بود بیشتر کار کنند، اگر خبرگان دقیق تر عمل می کرد شاهد این همه هجمه به رهبری نخواهیم بود.
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری درباره بحث نظارت بر رهبری، گفت: نظارت برای فردی که کم تحربه و ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

سه شنبه ، ۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن