تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای شهر محمدشهر خبرداد مشارکت محمدشهری‌ها برای احداث پایگاه‌ راهیان نور در جنوب کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای شهر محمدشهر خبرداد
مشارکت محمدشهری‌ها برای احداث پایگاه‌ راهیان نور در جنوب کشور
رئیس شورای شهر محمدشهر از کمک 180 میلیون تومانی این شورا برای احداث پایگاه راهیان نور در جنوب کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: مشارکت محمدشهری‌ها برای احداث پایگاه‌ راهیان نور در جنوب کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست خبری اعضای شورای شهر محمدشهر ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. در بخشی از این جلسه بیژن بابایی در پاسخ به پرسش‌های مطرح شده گفت: پس از بازدیدی که استاندار البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور داشت، جلسه‌ای با حضور شهرداری‌های استان برگزار و طرح احداث 2 پایگاه ویژه راهیان نور که در شان مردم استان البرز باشد به تصویب رسید.
وی اظهار داشت: هزینه ساخت یک اردوگاه را شهرداری کرج بر عهده گرفت و هزینه ساخت دومین اردوگاه را شهرداری‌های شهرهای دیگر استان البرز بر عهده گرفتند.
این مسئول افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، سهم محمدشهر در این طرح 180 میلیون‌ تومان برآورد شد که با توجه به استقبالی که مردم محمدشهر از طرح‌های راهیان نور داشته و دارند، در کمترین زمان مصوبه لازم در شورا به تصویب و جهت طی مراحل‌ قانونی به فرمانداری کرج ارسال شده است.
بابایی در بخش دیگری از سخنان خود از محمدشهر تحت عنوان شهر سبز یاد کرد و گفت: بر اساس استانداردهای جهانی و کشوری، محمدشهر دارای فضای سبز خوبی است و از استانداردهای کشوری نیز بالاتر هستیم، اما با توجه به اینکه جغرافیایی شهری پراکنده‌ای داریم و بخشی از فضای سبز نیز متعلق به مالک خصوصی است، طرح‌هایی در جهت افزایش سرانه فضای سبز در محمدشهر در دست اجرا قرار دارد.
وی درباره برخی شایعات مبنی بر دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری‌ محمدشهر نیز گفت: بارها تاکید کرده‌ایم که اعضای شورا و مدیریت شهری در محمد شهر پاک هستند و با افتخار این موضوع را اعلام کرده و تاکید داریم که مدیران شهری ما پاک هستند. البته به همان میزانی که از کارهای مثبت و به سود مردم دفاع می‌کنیم، با تخلفات نیز برخورد خواهیم کرد.
بابایی بیان داشت: در حال حاضر پرونده‌ای در مورد تعدادی از کارکنان شهرداری محمدشهر در نهادهای نظارتی و امنیتی مطرح است و ما از محتوای پرونده‌ها اطلاعی نداریم و از نظر قانونی نیز نمی‌توانیم در این زمینه اظهار نظر کنیم. اما به طور کل تاکید داریم که با هرگونه تخلفی برخورد جدی خواهد شد.
وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در دوره جدید از سوی اعضا فرد و یا افرادی به شهردار محمدشهر تحمیل شده‌اند، گفت: در ابتدای دوره چهارم با دیگر اعضای شورا هم قسم شدیم که کسی را به شهرداری تحمیل و یا حتی اضافه نکنیم و بر این عهد خود پایبند هستیم.
سخنگوی شورای شهر محمدشهر در خصوص اختلافات اعضای شورا و شایعه نامه‌نگاری با برخی از مسئولان ارشد استانی نیز گفت: اختلاف نظر در پارلمان شهری طبیعی است و تا این لحظه نیز هیچ نامه‌ رسمی از سوی شورای شهر به استاندار و یا دیگر مسئولان استان ارسال نشده است. البته اعضای شورا و یا حتی شهروندان عادی نیز می‌توانند به مسئولان ارشد استانی و کشور نامه داده و گزارش‌هایی را ارسال کنند که من از این نامه‌نگاری‌ها اطلاعی ندارم.
بابایی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نیز گفت: در گذشته محمدشهر به عنوان بهشت سازندگان غیر مجاز شناخته می‌شد، اما طرح‌هایی را در دستور کار قرار دادیم تا حد ممکن جلوی ساخت و سازها را بگیریم.
وی ادامه داد: از سوی دیگر باید قبول کنیم که به دلیل نبود طرح جامع مشکلاتی برای مردم ایجاد شده و می‌شود. همچنین با افزایش قیمت زمین، باید سرمایه‌گذاران نیز از نظر اقتصادی تشویق به ساخت و ساز قانونی شوند و تلاش داریم که راهکارهای قانونی برای تشویق سازندگان را در محمدشهر فراهم کنیم.
بابایی در پایان گفت: تلاش بسیاری برای همدلی و وحدت در میان مدیریت شهری در محمدشهر صورت گرفته و بار دیگر تاکید می‌کنیم که برخی اختلاف‌نظرها که طبیعی هم هست به معنی وجود اختلافات عمیق میان شورا و شهرداری و حتی در میان اعضای شورای شهر نیست.
انتهای پیام/2302

http://fna.ir/19NWLU





94/10/01 - 16:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن