تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805043826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب احمدی‌نژاد،سلفی ضرغامی/طنز


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تکذیب احمدی‌نژاد،سلفی ضرغامی/طنز
دفتر محمود احمدی نژاد هرگونه قصد وی برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان را قویا تکذیب کرده و در اطلاعیه ای آورده است: خادم ملت که خود یک خبره ارشد است، هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات خبرگان نگرفته است.
به گزارش نامه نیوز، خبرآنلاین در مطلب طنزی نوشت؛

در پی داغ شدن فضای کشور، فضای خبری نیز کم کم دارد داغ می شود به طوری که داغ ترین داغ ها را می توان در کلنگ نیوز!! جستجو کرد.

احمدی نژاد تکذیب کرد
به گزارش گروه دریافت خبر کلنگ نیوز، دفتر محمود احمدی نژاد هرگونه قصد وی برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان را قویا تکذیب کرده و در اطلاعیه ای آورده است: خادم ملت، هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات خبرگان نگرفته و اگرچه از نظر صلاحیت قطعا مشکلی ندارد اما فعلا سنگر خدمت را همان محله نارمک می داند و علی رغم درخواست های مکرر مردم و بزرگان داخلی و خارجی، قصد ورود به انتخابات خبرگان را ندارد و می خواهد میدان را به جوان تر ها بدهد و از رسانه ها می خواهیم ضمن رعایت اخلاق سیاسی، از گمانه زنی و بگم بگم خود داری نمایند. خادم ملت ایران خود یک خبره ارشد است که نیازی به حضور در جمع خبرگان ندارد.
خادم همیشگی ملت

کمیسیون پی ام دی تشکیل شد
یک عضو کمیسیون برجام در گفتگو با کلنگ نیوز ضمن اشاره به اینکه کمیسیون برجام همچنان دایر است و جلسات منظمی هم برگزار می کند از شیطنت برخی رسانه ها مبنی بر تبدیل کمیسیون برجام به کمیسیون «برباد»، انتقاد کرد و از تشکیل کمیسیون جدیدی به نام پی ام دی خبر داد و گفت: کمیسیون جدیدی در دل کمیسیون برجام تشکیل دادیم تا ضمن بررسی مجدد برجام و دعوت از دکتر جلیلی، مهندس علی آبادی و منوچهر متکی، با بررسی ابعاد پی ام دی نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده، خود را دوباره در تلویزیون جا داده و دستگاه دیپلماسی کشور را از خواب غفلت بیدار کنیم. وی هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط اعضای این کمیسیون جدید را رد کرد و گفت: این اشک های من! مدیون اید اگر فکر کنید برای انتخابات داریم کار می کنیم، ما درد کشور داریم، درد آینده این مردم را داریم و می خواهیم تکلیف کشور را یکسره کنیم.

جدید ترین پست ضرغامی
عزت الله ضرغامی در جدیدترین پست خود از سلفی با یک عدد شلغم، رونمایی کرده و نوشته است: من و هوای سرد و گلو درد و شلغم یهویی!
وی در توضیح این عکس نوشته است: در کشور ما برخی مثل شلغم هستند، تا پخته نشوند فایده و منفعتی ندارند و گاه از فرط پختگی می سوزند و بازهم هیچ فایده ای ندارند. نمی دانم چرا رییس جمهور که حقوقدان است حواسش به شلغم هایی نیست که ممکن است خام و دست نخورده بمانند و از آنها استفاده نشود و گاه آنقدر در زودپز جوش بزنند که ته بگیرند و... شاید باید صبر کرد اما تجربه نشان می دهد ما به دورانی که قدرش را ندانستیم بر می گردیم...یادش بخیر یک روز در دفتر کار احمدی نژاد یک بشقاب سیر شلغم خوردیم، با نمک و چنگال!

پاسخ منشوری اردوغان به پوتین
شنیده های خبرنگار کلنگ نیوز حاکی است، اردوغان امروز در ساعت نهار پاسخ اظهارات روز قبل پوتین را داده است. وی در حالی که لقمه می زده است، گفته: ما...من...دهن...ای...تو...هیچی...ف...ما...می...خا...ای...نا...ما.
هنوز واکنشی از کرملین مخابره نشده ضمن اینکه در حین ایراد این سخنان، اطرافیان اردوغان سرخ شده اند.

دفتر محسن رضایی هم تکذیب کرد
لحظاتی قبل یک عضو دفتر محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار کلنگ نیوز، شایعه ثبت نام محسن رضایی در انتخابات مجلس را رد کرد و گفت: دکتر فقط در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند و هرگونه گمانه زنی برای مجلس و خبرگان را قویا تکذیب می کنیم.
محسن حدادی





۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن