تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806708718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخفی کاری سینمایی تا کسانی که طلاق می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مخفی کاری سینمایی تا کسانی که طلاق می گیرند


فهرست واقعی اعضای هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر/رابطه تحصیل و طلاق/اعتراض آیت ا... به اسلام انگلیسی/۳۵ خنده/بازداشت در نیم ساعت و دسترسی ها را محدود کنید از جمله خبرهای است که در حاشیه اخبار ۲۰ در سی امین روز آذر به آن پرداخته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخش های اخبار 20 شبکه خبر است. فهرست واقعی ؟
اعلام‌نشدن فهرست اعضای هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی رسانه‌ ها رو در پی داشت. برخی گمانه زنی کرده اند فهرست این است : فریدون جیرانی، علیرضا شجاع‌نوری، رضا مقصودی، شهرام اسدی، حسین کرمی، محمدباقر قهرمانی و محمد احسانی. حالاباید دید آیا این هفت‌نفر؛همون افرادی هستن که قراره هیأت انتخاب این دوره جشنواره فیلم فجر رو عده دار داشته باشن یانه .
***********
رابطه تحصیل و طلاق
سازمان ثبت احوال اعلام کرده : پارسال 23 درصد ازدواج ها به طلاق ختم شده . طبق این آمار ، هرچه سطح تحصیلات بالا رفته ، نسبت طلاق به ازدواج هم در زنان و هم در مردان کمتر شده . این آمار نشون میده : مردان و زنان دیپلمه به ترتیب 16 و 19 درصدشون ، اما لیسانسه های مرد و زن به ترتیب 8 و 9 درصد و مردان و زنان دارای کارشناسی ارشد کمتر از لیسانسه ها زندگی‌شون منجر به طلاق شده
********
اعتراض آیت ا... به اسلام انگلیسی
آیت ا... مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفته است : برخی از شبکه های ماهواره ای به دنبال ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی هستند . این مرجع تقلید ، به دو شبکه ماهواره ای اشاره کرده و گفته : اینها از طرف انگلیس تحریک می شوند و دائم به اهل سنت فحاشی و بی احترامی می کنند تا میان ما اختلاف بیاندازند .
********
35 خنده
سی ان ان در گزارشی تصاویر مربوط به بهترین خنده های جهان را در سال 2015  منتشر کرد . سی ان ان با انتشار این عکس ازخنده های ظریف ، از آن  به عنوان یکی از 35 تصویر منتخب خنده های جهان در سال 2015 نام برده . سی ان ان در توضیح این عکس نوشته : وزیر امور خارجه ایران در حال مزاح با خبرنگاران در ژنو، پیش از دیدار با جان کری است .
**************
بازداشت در نیم ساعت
دیشب یک نفر در محوطه دانشگاه آزاد ایرانشهر تیراندازی می کند و متواری میشه ، اما پلیس در کمتر از نیم ساعت دستگیرش می کنه . در این حادثه به کسی آسیب نمی رسد . فرماندار ایرانشهر گفته : هدف و علت این حادثه در دست بررسی است.
*********
سرمایه گذاری روی طلاق
یک شرکت امریکایی روی طلاق زوج ها با خودشان سرمایه گذاری می کند . این شرکت ، ابتدا وامی ۱۰هزار دلاری به زوج‌ها می‌ده ، اما اگر اونها بعدا بخوان طلاق بگیرن ، علاوه بر مبلغ وام، سودی رو هم به خاطر جدا شدن از اونها دریافت می‌کنه . کارشناس‌های اقتصادی میگن : این شرکت روی آمار ۴۰تا ۵۰ درصدی طلاق در آمریکا به سوددهی رسیده است .
***********
دسترسی ها را محدود کنید
پلیس فتا هشدار داده : مراقب نرم افزار  های پروکسی و vpn در تلفن های هوشمند  تون باشید . سرپرست اداره پیشگیری از جرائم پلیس فتا گفته : برخی از کاربران گوشی های هوشمند ، نمی دونن که اغلب سرورهایی که اشتراک vpn می دهند ، نه فقط تمامی اطلاعات رد و بدل شده رو بررسی و کنترل می‌کنن . سرهنگ آذر درخش توصیه کرده : حتما آنتی ویروسی بروز و قوی روی گوشی های خود نصب کنید
********
اعتراض سفید
به آلودگی هوا
روزنامه سینمایی بانی فیلم امروز در اعتراض به وضعیت آلودگی هوای تهران منتشر نشد.این روزنامه در توضیح این حرکت اعلام کرده  : شاید با این حرکت کوچک دیگران به این اندیشه بیفتند که روزهای تنفس از هوای پاک را برای مردم و شهرمان بیشتر و بیشتر کنیم .
**********
حجاب ممنوع
دولت ازبکستان بتازگی حجاب رو ممنوع کرده و تصمیم گرفته ، با افراد محجبه در خیابان‌های این کشور برخورد کنه . دولت ازبکستان اعلام کرده : داشتن حجاب ، با جریمه مالی و در صورت تکرار با حکم 2 سال زندان مواجه میشه . این تصمیم در حالیه که 85 درصد از جمعیت 30 میلیونی ازبکستان را مسلمانان تشکیل می‌دهند.
**********
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن