تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلکمار با آمدن جهانبخش مخالفت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آلکمار با آمدن جهانبخش مخالفت کرد
عدم همزمانی رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا با تقویم فیفا باعث شد تا حضور کاپیتان تیم امید در قطر مبهم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم امید مراحل آخر اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پشت سر می‌گذارد، عدم همزمانی این رقابت‌ها با تقویم فیفا باعث شد تا حضور چند لژیونر کلیدی در اردوی تیم در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد چون باشگاه‌های اروپایی اجازه حضور این بازیکنان را در مسابقات پیش رو ندادند.

البته فدراسیون فوتبال رایزنی‌های زیادی انجام داد تا بتواند زمینه حضور لژیونرهایی همچون علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را فراهم کند. اما در همین گیر و دار باشگاه هلندی کاپیتان تیم امید با مخالفت خود برای حضور جهانبخش در قطر شوک بزرگی به اردوی تیم امید در آستانه سفر به قطر وارد کرد.

آلکمار با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی المپیک در روزهای فیفا برگزار نمی‌شود، در پاسخ به درخواست فدراسیون نوشت:«علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان کلیدی تیم است که سرمربی آلکمار روی حضور او در ادامه فصل حساب باز کرده به همین خاطر نمی‌توانند برای مدت طولانی قید ملی‌پوش ایرانی خود را بزنند.»
مسوولان تیم امید با تایید این خبر مدعی شدند دو لژیونر دیگر یعنی آزمون و عزت‌اللهی طبق رایزنی‌هایی که با باشگاه روستوف انجام شده مشکلی برای همراهی تیم امید ندارند چون لیگ روسیه به مدت 3 ماه در تعطیلات زمستانی به سر می‌برد. البته از فدارسیون فوتبال خبر می‌رسد با وجود مخالفت آلکمار هنوز رایزنی‌ها برای کسب اجازه حضور جهانبخش در قطر آن هم از اواخر ماه جاری تا اواسط بهمن ماه ادامه دارد تا امیدها کاپیتان خود را به همراه داشته باشند.

تیم امید آلکمار علیرضا جهانبخش

ارسال به تلگرام


12:27  1394/09/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن