تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزهای سخت جهانبخش در آلکمار(گزارش تصویری)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: روزهای سخت جهانبخش در آلکمار(گزارش تصویری)
ملی پوش ایرانی در بازگشت دوباره به ترکیب اصلی تیمش دوباره طعم تلخ شکست و ناکامی را چشید. به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش بعد از یک بازی نیمکت نشینی در آلکمار مقابل اتلتیکو بیلبائو در رقابت های یورو لیگ دوباره به ترکیب اصلی تیمش بازگشت و 90 دقیقه برای آلکمار مقابل زوله بازی کرد. مصافی که یک شکست دیگر را در کارنامه این تیم به ثبت رساند تا تیره روزی های جهانبخش و آلکمار در این فصل از رقابت ها همچنان ادامه داشته باشد.









علیرضا جهانبخش در شرایطی در ترکیب اصلی آلکمار به میدان رفت که بسیاری از رسانه های هلندی از نیمکت نشینی او خبر دادند اما ون دن  بروم سرمربی آلکمار بار دیگر توان هایی ستاره ایرانی اش اعتماد کرد به این امید که بتواند با توانایی های این بازیکن تیمش را از شرایط بحرانی خارج کند. اما حضور 90 دقیقه ای جهانبخش هم کمکی به آلکمار نکرد تا آنها با نتیجه 2 ـ 1 به میزبان آبی پوش خود ببازند. البته نمایشی که جهانبخش ارائه داد، چندان هم بد نبود گرچه مشکلات روحی روانی این اجازه را به او و هم تیمی هایش نداد تا بعد از مدت ها طعم برد را بچشند.





نکته قابل توجه به اعتراض های شدید این بازیکن به داور بازی برمی گشت. نکته ای که مورد توجه سایت آلکمار هم قرار گرفت. جهانبخش در یکی از صحنه های بازی برخوردی با بازیکن زوله داشت که به اذعان خودش می توانست یک پنالتی برای آلکمار به ارمغان بیاورد اما داور به سادگی از کنار آن گذشت تا این ملی پوش ایرانی اعتراض شدیدی به این تصمیم داور داشته باشد.





آلکمار در شرایطی به زوله باخت که ون دن بروم سرمربی تحت فشار این تیم به دلیل محرومیتی از روی سکوهای ورزشگاه شاهد شکست بازیکنانش بود. این مربی که از محبوبیت خاصی نزد طرفداران آلکمار برخورد است مسلما ادامه این روند نمی تواند زیاد به حفظ جایگاهش روی صندلی رهبری این تیم امیدوار باشد. بخصوص که آلکمار در سال های گذشته همواره یک پای قهرمانی و کسب سهمیه حضور در رقابت های اروپایی بوده است.





آلکمار علیرضا جهانبخش

ارسال به تلگرام


10:41  1394/09/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن