تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر اتریش در ایران عنوان کرد استفاده از ظرفیت خراسان‎جنوبی برای برقراری روابط اقتصادی با افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سفیر اتریش در ایران عنوان کرد
استفاده از ظرفیت خراسان‎جنوبی برای برقراری روابط اقتصادی با افغانستان
سفیر اتریش در ایران گفت: از ظرفیت خراسان جنوبی به عنوان مرکزی برای برقراری روابط اقتصادی با افغانستان می‌توان استفاده کرد، زیرا این استان تجربه تجارت با این کشور را دارد و یک سرمایه مهم برای اتریش به حساب می‌آید.

خبرگزاری فارس: استفاده از ظرفیت خراسان‎جنوبی برای برقراری روابط اقتصادی با افغانستان



به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فریدریش اشتیفت ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: منابع معدنی و نیروی انسانی از سرمایه‌های بزرگ خرسان جنوبی است که می‌توانیم در روابط آینده از آن استفاده کنیم. وی گفت: هم‌اکنون ایران کشوری قدرتمند است که در بُعدهای سیاسی، فرهنگی و به ویژه قدرت نرم در بین کشورهای منطقه از نفوذ بالایی برخوردار است. سفیر اتریش در ایران افزود: اتریش میزبان مذاکرات هسته‌ای بود و این مذاکرات به خوبی به پایان رسید و به تأیید سازمان ملل هم رسید. اشتیفت تصریح کرد: برگزاری مذاکرات هسته‌ای یک افتخار بزرگ برای اتریش است و در حال حاضر هم به جای پیگیری زمان گذشته باید برای برقراری روابط تجاری و اقتصادی نگاه‌مان به آینده باشد. وی ادامه داد: در حال حاضر اتریش آماده برقراری روابط در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دانشگاهی با ایران است. سفیر اتریش در ایران خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور اتریش به ایران پس از دوران 13 ساله تحریم بود که در آن یک هیئت 320 نفری و بزرگ اروپایی رئیس جمهور را همراهی می‌کردند. اشتیفت اظهار کرد: در آینده هیئتی از تجار اتریش برای آشنایی با ظرفیت‌ها و ایجاد روابط اقتصادی به خراسان جنوبی اعزام می‌شود. وی افزود: از ظرفیت خراسان جنوبی به عنوان مرکزی برای برقراری روابط اقتصادی با افغانستان می‌توان استفاده کرد، زیرا این استان تجربه تجارت با این کشور را دارد و یک سرمایه مهم برای اتریش به حساب می‌آید. سفیر اتریش در ایران گفت: آنفوس گابریل یکی از گردشگران اتریشی در قرن 19 بوده که خاطراتی را از عبور خود از کویرهای لوت و حیدرآباد خراسان جنوبی نوشته است. اشتیفت افزود: در کتب درسی اتریش از امپراطوری‌های بزرگ ایران یاد می‌شود و به این صورت هر کودک اتریشی از همان دوران کودکی با فرهنگ ایرانی آشنا می‌شود. وی با اشاره به جلسه روز گذشته در اتاق بازرگانی، یادآور شد: این جلسه برای اتریش خوب است زیرا خراسان جنوبی با کشور افغانستان هم مرز است و ما می‌توانیم از این طریق با بازارهای افغانستان ارتباط برقرار کنیم.  انتهای پیام/69034/ت40 با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

http://fna.ir/XSTNJ6





94/09/30 - 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن