تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805483359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفرای جدید با رئیس جمهور دیدار کردند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سفرای جدید با رئیس جمهور دیدار کردند


سفیران جدید کره جنوبی، کامبوج، بوسنی هرزگوین، اسلوونی و مالت استوارنامه های خود را تقدیم رئیس جمهور کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید کره جنوبی با اشاره به توانمندی های فراوان ایران و کره جنوبی تاکید کرد :هیچ مانعی بر سر راه توسعه و تعمیق روابط تهران – سئول وجود ندارد و دو کشور باید با بهره گیری از فضای پساتوافق، روند گسترش همکاریها را شتاب دهند. رییس جمهوری به سوابق خوب همکاری‌های اقتصادی دو کشور ایران و کره ابراز امیدواری کرد در دوره فعالیت سفیر جدید کره جنوبی در تهران، روابط و همکاریهای دو کشور در بخش های مختلف ، شتاب بیشتری گیرد.
رئیس‌جمهور با سفرای کره جنوبی، مالت، بوسنی، اسلوونی و کامبوج دیدار کرد
سفیر جدید کره جنوبی نیز با اشاره به موفقیت های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دولت یازدهم و توافق هسته ای میان ایران و 1+5 ابراز امیدواری کرد پس از این موفقیت، همکاری ها میان ایران و کره جنوبی گسترش و توسعه یابد. رئیس جمهوری در دیدار سفیر جدید کامبوج هم گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری با ثبات در منطقه و یکی از اعضای مهم سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، علاقمند است سطح همکاری های خود را با کشورهای شرق آسیا بویژه کشورهای عضو آ.سه.آن گسترش دهد. روحانی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید بوسنی نیز با اشاره به اینکه دو کشور در زمینه‌های فرهنگی بسیار به هم نزدیک هستند، افزود: امیدواریم در دوره پساتحریم، شاهد گسترش بیش از پیش روابط دو کشور باشیم.رییس‌ جمهوری با اشاره به دوران سخت جنگ در بوسنی و هرزگوین گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در دوران سختی و البته دوره بازسازی در کنار مردم بوسنی و هرزگوین بوده و در حال حاضر نیز از توسعه روابط صمیمانه و دوستانه با سارایوو استقبال می‌کنیم.
رییس‌ جمهوری تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از گسترش و تعمیق روابط میان تهران- سارایوو در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استقبال می کند.
وی همچنین با اشاره به اشتراکات فرهنگی و دینی دو ملت، بر ضرورت گسترش روابط دو کشور در زمینه‌های فرهنگی و گردشگری تأکید کرد.
«کمال مفتیچ» نیز در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم  بوسنی و هرزگوین بوده است،  گفت: روابط دوستانه دو کشور در سال‌های گذشته پایه و اساس محکمی برای تقویت روابط مشترک اقتصادی و فرهنگی خواهد بود. دکتر روحانی در دیدار سفیر جدید اسلوونی با اشاره به توافق هسته‌ای با 1+5 و رفع تحریم‌ها در آینده نزدیک، تصریح کرد: باید از شرایط به وجود آمده برای بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های ایران و اسلوونی در جهت توسعه و گسترش مناسبات همه جانبه میان دو کشور، استفاده کنیم.
رئیس‌جمهور با سفرای کره جنوبی، مالت، بوسنی، اسلوونی و کامبوج دیدار کرد
رئیس جمهور با اشاره به شرایط کنونی منطقه و جهان، بر ضرورت همکاری‌های سیاسی و دیپلماتیک ایران و اسلوونی در زمینه مبارزه جمعی با تروریسم نیز تأکید کرد و افزود: امروز تروریسم به عنوان معضلی جهانی، همه کشورها از جمله کشورهای اروپایی را تهدید می‌کند.
رییس‌ جمهوری با اشاره به توافق هسته‌ای با 1+5 و رفع تحریم‌ها در آینده نزدیک، گفت: باید از شرایط به وجود آمده برای بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های ایران و اسلوونی در جهت توسعه و گسترش مناسبات همه جانبه میان دو کشور، استفاده کنیم.
"ایگور جوکیچ" سفیر جدید آکرودیته اسلوونی نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس‌ جمهوری کشورمان با بیان اینکه زمینه‌های خوبی برای توسعه مناسبات در بخش‌های مختلف میان دو کشور فراهم است، گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در دو کشور می‌تواند در جهت توسعه تقویت و بهبود روابط ایران و اسلوونی بکار گرفته شود. رییس جمهور در دیدار سفیر جدید مالت نیز گفت: فرصت‌های اقتصادی مالت به سرمایه‌گذاران ایرانی معرفی شود ؛ روحانی با اشاره به علاقمندی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات با دیگر کشورها، گفت: اساس روابط ایران با کشورهای دیگر، احترام متقابل و منافع مشترک است. جوزف مانگفیون سفیر جدید آکرودیته مالت نیز در این دیدار با تقدیم استوارنامه خود به رییس‌ جمهوری کشورمان و تبریک موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای، گفت: مردم ایران نشان دادند که منطق و اراده لازم برای گفتگو و دستیابی به موفقیت را دارند. سفیر جدید مالت با اشاره به اینکه عزم و اراده دولت مالت بر توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران است، خواستار ارتقاء سطح همکاری‌ها و روابط همه جانبه میان دو کشور شد.


دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن