تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821008328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده کویتی: اعراب حماس را تنها گذاشته‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نماینده کویتی: اعراب حماس را تنها گذاشته‌اند
نماینده سابق کویتی در اعتراض به تسلیت حماس به مناسبت شهادت «سمیر قنطار» گفت اینکه اعراب، حماس را تنها گذاشته‌اند توجیهی برای تسلیت گفتن حماس نیست.
به گزارش نامه نیوز، وبگاه «رصد» گزارش داد «ولید الطبطبایی» نماینده سابق کویتی که دارای گرایش وهابی است، از واکنش حماس به شهادت سمیر قنطار، شهید عضو مقاومت لبنان در سوریه، بشدت ناخرسند است.
 
ولید در واکنش به تسلیت حماس به مناسبت شهادت «سمیر قنطار» اعلام کرد اینکه اعراب حماس را تنها گذاشتنه‌اند توجیه نمی‌شود برای اینکه حماس برای خاطر قنطار تسلیت بگوید.
 
او در ضمن این ناراحتی خود اعتراف روشنی کرد مبنی بر اینکه کشورهای عربی جنبش حماس را تنها گذاشته‌اند. این نماینده پیش از این بارها مردم را به آنچه جهاد در سوریه نامیده بود، فراخوانده بود و یکی از نمایندگان با گرایش‌های وهابی کویت به شمار میرود.
 
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد یکشنبه (دیروز) به ساختمانی در «جرمانا» واقع در جنوب ریف دمشق حمله کردند.
 
در این حمله قنطار و نزدیک به 9 تن دیگر وابسته به نظام سوریه کشته شدند (جزئیات بیشتر).
 
حماس دیروز با صدور بیانیه‌ای این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و از جامعه بین‌الملل خواست جلوی این عربده‌کشی را بگیرد.


منبع: فارس


۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن