تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820641989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي سناريوي سياه زورگيري از مردان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اجراي سناريوي سياه زورگيري از مردان
مرداني كه با درخواست زن جوان قدم به داخل خانه او مي‌گذاشتند نمي‌دانستند در دام سياهي گرفتار خواهند شد. زن 31 ساله كه مريم نام دارد، اقرار كرده است با همدستي شوهرش اميد، از مردان زيادي زورگيري كرده‌اند.


به گزارش خبرنگار ما، 23 مهرماه بود كه مردي وارد كلانتري 113 بازار شد و شكايت عليه زوج زورگيري را مطرح كرد. او توضيح داد در حال عبور از خيابان مولوي بودم كه زن جواني از من خواست به او كمك كنم و قاليچه‌اي را كه همراهش بود، به خانه‌اش ببرم. من درخواستش را قبول كردم و همراه او به خانه‌اش در طبقه سوم يك مجتمع مسكوني كه حوالي خيابان امام خميني بود، رفتم. وقتي وارد آپارتمان شدم، ناگهان مرد قمه به دستي پشت سرم وارد شد. آن مرد مدعي بود كه براي همسرش ايجاد مزاحمت كرده‌ام. او به حرف‌هايم توجه نكرد و با تهديد قمه كارت عابربانك و رمزش را گرفت. كارت را به همسرش داد كه او راهي خيابان شد و 3 ميليون تومان پولي را كه داخل حسابم داشتم، به حساب ديگري منتقل كرد و به خانه برگشت. آن زن و مرد بعد از چند ساعت، من را از خانه بيرون انداختند كه راهي كلانتري شدم.
بعد از مطرح شدن شكايت، كارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي مأمور تحقيق بيشتر در اين باره شدند. آنها در نخستين گام همراه شاكي راهي خانه زوج جوان در كوچه بحرالعلوم خيابان امام خميني شدند. اولين بررسي‌ها نشان داد كه زوج جوان كه اميد. الف ( 22 ساله ) و مريم. م ( 31 ساله ) هستند از يك هفته قبل آپارتمان را اجاره كرده‌اند.
كارآگاهان وقتي با حكم قضايي وارد خانه آنها شدند، مريم را بازداشت و پس از جست‌وجوي خانه، اميد را هم داخل يكي از كمدها دستگير كردند.
اميد در اولين بازجويي‌ها زورگيري را انكار كرد و مدعي شد كه شاكي براي همسرش ايجاد مزاحمت كرده‌است. او گفت وقتي وارد خانه‌ام شدم ديدم كه شاكي همراه همسرم داخل خانه ‌است. مي‌خواستم با پليس تماس بگيرم، اما او پيشنهاد داد در قبال گرفتن 3 ميليون تومان پولي كه داخل حسابش دارد، از شكايت صرف نظر كنم كه قبول كردم. او در پاسخ به سؤال پليس كه چرا همسرت اين مرد را به داخل خانه راه داده است، چاره‌اي جز سكوت نداشت.  كارآگاهان در بازرسي از خانه اميد تعداد زيادي كارت عابربانك متعلق به افراد غير و مقدار زيادي طلا پيدا كردند. مأموران پليس مطمئن شدند كه زوج جوان با اين شيوه مردان را به خانه مي‌‌كشاندند و از آنها زورگيري مي‌كردند.
كارآگاهان در بررسي‌شكايت‌هاي مشابه صاحب طلاهاي كشف شده در خانه زوج فريبكار را شناسايي كردند. او گفت روز حادثه يكي از مشتريانم سفارش 800 گرم طلا داد. پس از تهيه آن در بازار به طرف مغازه مشتري حركت كردم. در ميدان امام خميني خواستم سوار موتورم شوم كه مريم خودش را به من رساند و خواست به او كمك كنم تا وسايلي را كه همراه دارد، به خانه‌اش در همان حوالي برسانم كه قبول كردم. وقتي وارد آپارتمانش شدم، به آشپزخانه رفتم تا دست‌هايم را بشويم كه مرد قمه به دستي از اتاق بيرون آمد. او با تهديد قمه، همه طلاهايم را به زور گرفت و من را از خانه بيرون انداخت. وقتي از خانه بيرون رفتم از ترس آبرويم با پليس 110 تماس گرفتم و مدعي شدم كه مرد موتورسواري طلاهايم را  سرقت کرد و گريخت.
شاكي وقتي اميد و مريم را ديد، آنها را به عنوان سارق طلاهايش شناسايي كرد. اميد گفت شاكي براي همسرش ايجاد مزاحمت كرده بود، به خاطر همين طلاهايش را به زور گرفته است.
كارآگاهان پس از بررسي كارت‌هاي عابربانك كشف شده در خانه اميد و مريم، صاحبان كارت‌ها را هم شناسايي كردند كه به شيوه‌هاي مختلفي مثل پيشنهاد دوستي از سوي مريم يا كمك براي انتقال وسايل به داخل خانه هدف زورگيري قرار گرفته بودند.
سرهنگ كارآگاه شمس الدين ميرزكي، رئيس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تعدادي از شاكيان و مالباختگان پرونده شناسايي شده‌اند و دستور انتشار تصاوير متهمان براي شناسايي مالباختگان احتمالي از سوي قاضي صادر شده است، بنابراين مالباختگاني كه موفق به شناسايي تصوير دو متهم شده‌اند براي پيگيري شكايات خود به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ در ميدان پانزده خرداد مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن