تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815260093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میکروسکوپ جیبی هوشمند! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
میکروسکوپ جیبی هوشمند! +عکس




محققان موفق به تولید میکروسکوپی کوچک و قابل حمل شده اند که می تواند شما را به دنیایی که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست، ببرد.





وبسایت فردا: محققان موفق به تولید میکروسکوپی کوچک و قابل حمل شده اند که می تواند شما را به دنیایی که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست، ببرد.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بخواهید جزییات یک وسیله را از ابعاد مختلف مورد بررسی و اکتشاف قرار دهید، اما از آنجایی که تنها راه برای این کار استفاده از میکروسکوپ است و از سویی دیگر این میکروسکوپ ها نیز از وزن و اندازه نسبتاً بزرگی برخوردارند، کار را برای علاقه مندان دشوار می کنند.


میکروسکوپ جیبی هوشمند! + تصاویر



حال خبر خوش برای این دسته از افراد این است که محققان موفق به تولید میکروسکوپی کوچک و جیبی به نام uPeek شده اند که می تواند از طریق ارتباط وایرلس به گوشی های هوشمند متصل شده و شما را با کوچک ترین جزییات جسم مورد نظر آشنا کند.


میکروسکوپ جیبی هوشمند! + تصاویر



این میکروسکوپ با اپلیکیشن های اندروید و iOS در گوشی های هوشمند هماهنگ شده واز طریق لنزهای 4 قسمتی موتوری خود می تواند تصاویری با کیفیت خیره کننده را برای کاربران به ارمغان بیاورد.


میکروسکوپ جیبی هوشمند! + تصاویر



این محصول جدید می تواند جایگزینی مناسب برای میکروسکوپ های حجیم و سنگین باشد. میکروسکوپ هایی که بیشتر آنها به صورت دستی کار می کنند و این در حالیست که uPeek علاوه بر حجم و وزن بسیار پایین، به صورت وایرلس و با یک اپلیکیشن کنترل می شود و به لطف موتوری که در آن تعبیه شده است کاربر می تواند بر روی نقطه مورد نظر متمرکز شود و آن را مورد بررسی قرار دهد.


میکروسکوپ جیبی هوشمند! + تصاویر



گفتنی است قیمت این محصول که به زودی به بازار عرضه خواهد شد، 136 دلار تعیین شده است.


میکروسکوپ جیبی هوشمند! + تصاویر









تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن