تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عقیده هاشمی در باره انتظار دلواپسان برای رای آوردن:آرزو بر جوانان عیب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عقیده هاشمی در باره انتظار دلواپسان برای رای آوردن:"آرزو بر جوانان عیب نیست"
آفتاب : هاشمی رفسنجانی در گفت وگو با هفته نامه طلوع صبح به مواضع هستهای دلواپسان پرداخت.

وی در پاسخ به این سوال که:" آقای ظریف طی گفت‌وگویی که چند ماه پیش داشتند، گفتند امیدوارند که مواضع دلواپسان از سر نگرانی‌های انتخاباتی نباشد. تصور شما چیست؟  این مواضع واقعاً از سیر خیرخواهی است یا بعضاً می‌تواند انتخاباتی باشد؟" گفت:با آن عملکرد و این مواضع، اگر انتظار و امید دارند که مردم به آنها رأی می‌دهند، مصداق آن ضرب‌المثل هستند که می‌گوید: «آرزو بر جوانان عیب نیست». حرکت‌های همه‌ی گروه‌ها و احزاب سیاسی در همه جای دنیا انتخاباتی است و در ایران هم این حرکت در هر دو جناح هست. یعنی البته هم این طرفی‌ها و هم آن طرفی‌ها برای انتخابات برنامه دارند. آنچه که در این حرکات مهم است، این است که نباید مصالح و نیازهای واقعی کشور تحت الشعاع اهداف جناحی و سیاسی قرار بگیرد.

هاشمی رفسنجانی افزود:ما باید تا آنجا پیش برویم که به مصالح کشور آسیب نزنیم. من بعید می‌دانم که نیروهای داخلی این مقدار متوجه نباشند که باید این دستاورد را حفظ كنند.

گفتنی است در بیستمین شماره هفته نامه «طلوع صبح»، مصاحبه ای اختصاصی با آیت الله هاشمی رفسنجانی ترتیب داده شده است. او در این گفت و گو سخنانی در مورد اتفاقات روز قبل انتخابات هیات رئیسه خبرگان، نظر امام (ره) در مورد خاطرات او و جریان احمدی نژاد به زبان آورده است.

همچنین، در این شماره، گفتگوهایی با چهره های اصولگرا و اصلاح طلب در مورد هجمه تندروها به آیت الله هاشمی و سیدحسن خمینی منتشر شده است.

در این شماره همچنین، نتایج جالب یک نظرسنجی در مورد شانس سیدحسن خمینی و مصباح یزدی در انتخابات خبرگان انتشار یافته است.

در شماره بیستم «طلوع صبح» پرونده ای نیز به بسته شدن پرونده PMD ایران اختصاص دارد و تحلیل های مختلفی در مورد بازتاب های داخلی و خارجی این ماجرا، منتشر شده است.



تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن