تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش مجلس به قانون ضد ایرانی آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: واکنش مجلس به قانون ضد ایرانی آمریکا


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا فریاد مرگ بر آمریکا در صحن علنی سر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پی تذکر نماینده مردم محلات در مجلس در خصوص ضرورت اعلام موضع مجلس شورای اسلامی در برابر اقدام مجلس آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، نمایندگان فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
جلیلی در تذکر خود گفت: امروز رئیس جمهور آمریکا،  مصوبه مجلس این کشور علیه کشورمان را تایید کرد که نشان می‌دهد پشت سر لبخندهای آنان شمشیر آخته وجود دارد.
وی افزود: هنوز دولتمردان استکبار جهانی یعنی آمریکا دست از کینه جویی و عداوت خود علیه ملت ایران برنداشته است و جا دارد که مسئولان به ویژه مجلس شورای اسلامی در برابر این گونه اقدامات رفتار متقابل نشان دهند.
نایب رئیس دوم مجلس نیز با تایید این سخنان گفت: ‌اینگونه رفتار دیوار بی‌اعتمادی را بلندتر و مستحکم‌ تر می کند و موید بی اعتمادی ما در مقابل آنهاست.
باهنر از مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور خواست درباره رفتار دشمنانه و خصمانه آمریکایی‌ها واکنش مناسب نشان دهند.
رئیس جمهور آمریکا ، مصوبه ای را امضا کرد که در آن ایران در ردیف کشورهایی نظیر سودان ،عراق وسوریه قرار گرفته است . بر اساس این مصوبه هر کسی در پنج سال گذشته به ایران، سودان،  عراق و سوریه سفر کرده باید برای ورود به آمریکا ویزا دریافت کند. این مصوبه حتی شامل شهروندان سی و هشت کشوری می شود که برای سفر به آمریکا نیازی به ویزا ندارند. این طرح که ده روز پیش در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد اولین حرکت ضد ایرانی مقامات آمریکایی بعد از برجام است.
 


یک شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن