تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای اولین بار در آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد بازرسی آنلاین از مراحل برگزاری انتخابات با سامانه «سهبا»


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برای اولین بار در آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد
بازرسی آنلاین از مراحل برگزاری انتخابات با سامانه «سهبا»
دبیر هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی از بازرسی آنلاین مراحل برگزاری انتخابات برای اولین بار از طریق سامانه «سهبا» خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازرسی آنلاین از مراحل برگزاری انتخابات با سامانه «سهبا»



رسول مباشرجنت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اساس سامانه جامع بازرسی انتخابات، هیئت بازرسی انتخابات کشور است که بازرسان در استان‌ها و شهرستان‌ها می‌توانند از طریق تلفن همراه به این سامانه مراجعه کرده و تمام گزارشات بازرسی خود را به صورت آنلاین به مراجع ذیربط ارسال کنند تا اقدامات لازم به موقع انجام شود.
وی افزود: مجموعه حقوق و تکالیف نامزدهای انتخاباتی را در قالب کتابچه، سی.دی و جزوه آماده کرده و تحویل فرمانداران داده‌ایم تا آنها نیز هنگام ثبت نام در حوزه‌های انتخابیه به کاندیداها ارائه دهند.
مباشرجنت خاطرنشان کرد: مواد قانونی جرائم انتخاباتی به همراه میزان مجازات تخلفات انتخاباتی به فرمانداری‌ها ابلاغ شده تا در صورت لزوم و درخواست، به نامزدها و مجریان انتخابات ارائه شود تا مجریان نیز موارد مشاهده شده را به مراجع ذیربط قضایی معرفی کرده و میزان مجازات از طریق این مراجع تعیین شود.
مدیرکل بازرسی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه معمولا بیشتر تخلفات انتخاباتی حین تبلیغات اتفاق می‌افتد، ادامه داد: مجازات مرتکبین جرائمی مثل تبلیغات زودهنگام و یا سوء استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات مشمول مرتکبین تخلف مندرج در صدر ماده 59 قانون انتخابات و تبصره 3 آن، حبس از 3 تا 6 ماه یا پرداخت جزای نقدی از 2 تا 10میلیون ریال تعیین شده است.
این مسئول اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان را متشکل از 6 نفر عنوان کرد و گفت: علی نواداد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری رئیس این هیئت، بنده به عنوان مدیر کل بازرسی استانداری آذربایجان شرقی دبیر این هیئت و محمد صادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، علی پاشایی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان و کریم مهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز از دیگر اعضای هیئت بازرسی محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه در حال انتخاب هیئت سه نفره اعضای بازرسی 21 شهرستان استان هستیم، یادآور شد: عمدتا بازرسان از میان افراد رسمی و دستگاه هایی که نیرو و امکانات مناسب تری دارند انتخاب می شوند.
دبیر هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی تعداد شعبات انتخاباتی در سطح استان را بیش از دو هزار و 600 شعبه اعلام و اضافه کرد: در هر شعبه یک بازرس و هر 20 شعبه یک سربازرس به انجام امور بازرسی و نظارتی خواهند پرداخت.
مباشرجنت همچنین از فعالیت سامانه وزارت کشور به آدرس www.moi.ir خبر داد که نامزدهای انتخاباتی می‌توانند سئوالات حقوقی خود را از طریق این سامانه مطرح کرده و پاسخ‌های مقتضی را به رایگان دریافت دارند. انتهای پیام/60002/ع30

http://fna.ir/9BECH9





94/09/28 - 13:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن